wtorek, 30 sierpnia 2011

Fox Tail...

Ostatnio przeglądając LOOKBOOK zauważyłam, że wiele dziewczyn ma podoczepiane lisie ogony, do torebek, nowa moda...








Fajny dodatek, oryginalny, i nie da się ukryć.. rzucający się w oczy. Oglądając różne stylizacje stwierdziłam, że powinnam mieć coś takiego ( ale nie naturalne ).  Szybko włączyłam allego i zaczęłam poszukiwania, jednak znalazłam tylko z naturalnego futra... a to nie dla mnie. Jestem przeciwniczką zabijania zwierząt na ,,oto,, takie rzeczy, według mnie jest to niepotrzebne, ponieważ naturalne futro można zastąpić ekologicznym.



A może mała zamiana...







3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy wpis! będę czekać na więcej bo zainteresowałaś mnie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  3. badzo fajny blog, chyba musdzę dodać go do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)