wtorek, 30 sierpnia 2011

zakupy !!!!

Kolejne perełki trafiły do mojej szafy...


1. spodnie... pierwsze skojarzenie gdy je zobaczyłam.. ? Michael Jackson. Spodobały mi się ponieważ... są to rurki ( kończą się przed kostkami) czarne oraz wykonane z cienkiego materiału... są świetne






2. zwykła biała koszulka... chcę zrobić kolejną naprasowywankę, skończyły mi się już wszystkie bluzki na których bym mogła ją zrobić....   więc kupiłam nową.



3. Marynarka.... od dawna szukałam marynarki w jakimś ,,żywym,, kolorze ponieważ w mojej szafie są same czarne... a dzisiaj znalazłam ją  cccuuudoooownaaa 






Jak widać rozpisałam się strasznie.. xd haha nie mam już siły ale chciałam to wszystko dodać żeby się troszkę pochwalić haha  ;D 


a teraz idę spać xoxoxox 
lovka =* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)