środa, 31 sierpnia 2011

Sówka + zdjęcia nowym telefonem...



Love Sowe...

Sowa jest symbolem starożytnej mądrości,  możemy ją spotkać w lesie i nie tylko, ostatnio często pojawia się na ubraniach oraz innych dodatkach.    Motyw sowy modny jest już od paru sezonów i jak widać szybko się to nie skończy. Prawie na każdym modowym blogu, blogerki pokazują swoje naszyjniki, bluzki, torebki z motywem SÓWKI.  
 Obecnie mam małego bzika właśnie na punkcie sówek,  w swojej mini kolekcji mam 2 pierścionki, koszulkę ( którą wczoraj przerobiłam) planuję zrobić tatuaż, w którym także pojawi się sowa. Szukam jeszcze naszyjnika, ale nie opłaca mi się zamawiać go przez internet (choć znalazłam dużo ciekawych wzorów, i nie powiem ceny kuszą... np 6-7 zł)   wybieram się po urodzinach do Łodzi na zakupy, więc pewnie tam go kupię. Tym bardziej, że w zwykłych sieciówkach też są dostępne


INSPIRACJE

- cudowna torba, zakochałam się... 






  




MOJA KOSZULKA

Koszulkę kupiłam w sh za 2 zł + papier do  robienia naprasowywanek 4zł + drukarka.... 
i mam cudowną koszulkę z czarującą sówką. 
 Zdjęcia zrobiłam moim nowym telefonem, według mnie wyszły całkiem dobrze....  (mój telefon coraz bardziej mnie zadziwia ) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)