czwartek, 11 sierpnia 2011

mam nowy plan ...




Ostatnio kiedy robiłam porządki w szafie, znalazłam dużo fajnych starych ubrań, moich oraz mamusi, część z nich postanowiłam przerobić... np moje stare spodnie, które nosiłam jakieś 6 lat temu, były to czasy kiedy nosiłam tylko te spodnie których nogawki były szerokie, nie było mowy o zakładaniu rurek. A teraz, teraz nie wyobrażam sobie tego żebym mogła nosić inne spodnie, rurki to podstawa....

Wczoraj spędziłam trochę czasu przy maszynie, a dzisiaj mam 4 pary ,,nowych,, spodni. Jutro biorę się za kolejne przeróbki, więc pewnie mój blog na nowo zacznie żyć... hah

Kupiłam kilka potrzebnych mi do pracy rzeczy...





Dzisiaj dostałam paczkę nr II czyli flagę USA...



Kupiłam flagę ponieważ chcę przerobić pewne stare spodnie na szorty właśnie z tym motywem. Kiedy byłam w Toruniu, znalazłam właśnie takie spodenki, ale ich cena była straszna, 120 zł..... masakra.
Postanowiłam wykorzystać moje zdolności i przerobić stare jeansy na moje wymarzone spodenki... coś w tym stylu





A teraz idę spać...
dobranoc =*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)