piątek, 12 sierpnia 2011

Spodenki...



Dzisiaj zakończyłam pracę nad moimi szortami z motywem flagi USA... wyszły cuuudowne, jestem z nich bardzo zadowolona. Generalnie ciężko było... przyszywanie całej tej ,,aplikacji,, na spodenkach było masakrą, namęczyłam się strasznie. Najpierw planowałam przykleić to na taśmę(łatwiejszy sposób) lecz po przeprasowaniu taśma była widoczna, więc ostatnim ratunkiem była maszyna...




Spodenki nr II

Zrobiłam też II parę spodenek...

potrzebowałam do tego- stare jeansy, tarka, wybielacz....

Jeansy obcięłam, na to wylałam wybielacz poczekałam ok 20-30 minut.... a później tarcie spodenek na tartce... Generalnie prościzna a spodenki wyglądają świetnie, nawet na moich bladych nogach haha ;)


A na sam koniec zdjęcia moich rurek...


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)