poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Perfumy...

cd.. zakupy !

Jak wiadomo ostatnio zamówiłam moje ulubione perfumy na allegro, dostałam je w niedzielę, kiedy wróciłam do domu... z tego co pamiętam nawet szybko doszły ponieważ ja zamówiłam je w sobotę a w domu pojawiły się już we wtorek..

zdjęcia oczywiście muszą być ^^


do niebieskich perfum dołączony był breloczek, który najpierw przywiesiłam do telefonu, później przerobiłam go na zawieszki do mojej bransoletki ...




Dzisiaj też zrobiłam małe zakupy na allegro...

Indyjskie olejki do włosów, które przyspieszają ich rośniecie oraz sprawiają, że włosy stają się mocniejsze, lekkie a dzięki naturalnej hennie zawartej w olejku podobno kolor pogłębia się przez co włosy błyszczą się jak po farbowaniu.
Zobaczymy czy tak właśnie będzie z moimi włosami...


Zamówiłam także nowe soczewki, ponieważ te które obecnie noszę już są przeterminowane...

Kupiłam soczewki, których jeszcze nigdy nie miałam... nazywają się Pretty Hazel

wyglądają bardzo ciekawie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)