piątek, 26 sierpnia 2011

To czego mi brakuje to czasu... wolnego czasu

Brakuje mi wolnego czasu, nie wiem chyba powinnam zamówić go na allegro...

Dzisiaj byłam na zakupach, oczywiście udane ponieważ kolejne perełki trafiły do mojej szafy.
Ostatnio kiedy przeglądałam zawartość moich szaf, razem z mamusią stwierdziłyśmy, że kolekcjonuję ubrania. To jest na takiej zasadzie... robię listę, kupuję wieszam w szafie i już czuję się bezpieczniej, lepiej hah że już mam to w swojej kolekcji.Nie jest ważne czy będę w tym chodziła, czy tylko patrzyła... i tak kupuję
Np moja bluza Adidasa, ile się jej naszukałam, a jaka radość była kiedy ją dostałam aaaaa i co z tego miałam ją 4 razy na sobie a teraz biedaczka wisi i czeka aż na nowo ją ,,odkryję,, .
Wiem że to pewnego rodzaju nałóg, ale lepiej to niż być uzależnioną od alkoholu, papierosów czy narkotyków prawda?

Ostatnio na mojej liście ,,potrzebnych,, rzeczy znalazła się kamizelka z retro wzorem oraz jakaś spódniczka .


Inspiracje ...




I udało mi się, znalazłam... a do tego kolejna torba...
Nie zrobiłam zdjęć ale jutro (znaczy dzisiaj ale później) postaram się dodać, tym bardziej że kiecuchę muszę przerobić.




xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)