sobota, 27 sierpnia 2011

Zaskoczony ?

Już zasypiam ale postanowiłam dodać coś jeszcze dzisiaj na bloga...

Ostatnie zakupy...

Torba ... uwielbiam takie ,,babcine,, torby są świetnie i pasują do wielu rzeczy...  



Kamizelka... kiedy ją zobaczyłam byłam w szoku, ponieważ od dawna marzyłam o takiej.





 Maxi dress ... jednak postanowiłam przerobić ją na hmm coś mniej maxi. odcięłam ok 20 cm i już wygląda lepiej, teraz tylko muszę ją jeszcze trochę zwęzić w pasie i podszyć dół.




Dzisiaj cały czas jeździłam a to tu a to tam... rano lekarz, później po musię do pracy a na koniec zakupy i spotkanie z Anną. Dostałam dzisiaj nową drukarkę więc wreszcie będę mogła zrobić ,,naklejkę,, na koszulkę i mieć koszulkę z ulubionym wzorem. Aaaaa bym zapomniała szczęście mi sprzyja i prawdopodobnie dzisiaj (sobota) dostanę nowy telefon, bardzo się cieszę ponieważ obecny już mi się znudził .



 A co u mnie... hmm ok, dobrze, fajnie... ;)
 Przecież nie powiem mu tak wprost, że podoba mi się hmmm  niech sam się domyśli, tak będzie najlepiej...  Nowy plan, nowy cel pif paffff :)
  xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)