wtorek, 6 września 2011

Branocka...



widzicie moją zmarszczkę, to nie jest ta z serii ,,mimiczna,, hahah... 19 się zbliża wielkimi skokami...
To co zaplanowałam na dzisiaj udało się wykonać, zdjęcia zrobione i wysłane na konkurs, pewnie jakieś też dodam tutaj... tylko, że jutro.
Powiem szczerze, że ,,zabawa,, w foto modelkę jest ciężka, tak stanie przed aparatem, przebieranie się co 5 minut a do tego w moim przypadku wielki bałagan w pokoju, wszędzie porozwalane ubrania, buty, torebki ... Jednak z drugiej strony spodobało mi się to, ponieważ wcale nie wyglądam na zdjęciach tak źle jak przypuszczałam,   mój brzuch i nogi zrobiły się mniejsze... cieszy mnie to bardzo .....   is a miracle           Pewnie będę teraz często dodawała na bloga zdjęcia moich ubrań NA MNIE...




A na koniec kilka zdjęć z niedzieli... z naszej wycieczki.

Tutaj akurat Uniejów....



                                         



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)