wtorek, 18 października 2011

Wróciłam... ;D



Po kolejnych 3 dniach wykładów stwierdzam, że moje studia są ok, naaawet bardzo ;D
wiadomo dlaczego  ♥   ;))



Dzisiaj byłam na malutkich zakupach z mamusią, i kupiłam dużo ciekawych rzeczy hahah, jak zawsze...

Część I zakupy szkolne ...
Kupiłam kilka potrzebnych rzeczy do szkoły, kartki do segregatora + przekładki, długopisy, zakreślacze, piórnik i kubek, który przed chwilą zepsułam hahahaha jutro pewnie pojadę po nowy ... (no nie mogę, ostatnio wszystko psuję xd.)
Kupiłam też portfel, ponieważ stary już domagał się wymiany.




Planowałam kupić też okładkę na indeks, jednak nie kupiłam jej, ponieważ dostałam ją od mamci, z jej starego indeksu... Szczęśliwego indeksu, w którym miała same 5, mam nadzieję, że i mi przyniesie szczęście ;) 


A teraz już uciekam, ponieważ muszę dokończyć pisanie notatek z wykładów i skserować kilka rzeczy z książek które wypożyczyłam w niedzielę. 

  
  ♥






świetna jest. ;)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)