wtorek, 18 października 2011

życie..

siemanko ;D

Myślałam, że będę się dzisiaj nudzić, jednak nic z tego, mam tyle do zrobienia, że nie wiem za co najpierw się zabrać... Chyba zacznę od tego co najważniejsze czyli nauka, ostatnio trochę przysypiałam na filozofii więc możecie się domyślić jak wyglądają moje notatki. Próbowałam je jakoś odczytać, ale nie udało się, więc teraz sama muszę coś wymyślić mam nadzieję, że internet mi pomoże. Następnie zabieram się za sprzątanie w szafach, muszę pozbyć się starych ubrań, i zrobić miejsce na nowe ciuszki, które wczoraj kupiłam.
Totalnie zapomniałam o konkursie, na który wysłałam już 3 ,,projekty,, dzisiaj przyszedł mi do głowy kolejny pomysł, więc później zabiorę się za jego realizacje, mam jeszcze 4 dni więc powinnam zdążyć.


A teraz znikam bo nauka już mnie wzywa...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)