wtorek, 18 października 2011

a6w ... dzień I

Jak już niektórzy wiedzą (chwaliłam się na twarzobooku)  postanowiłam wypróbować to całe a6w. Bardzo dawno temu, Jezus- Michał opowiadał mi o tych ćwiczeniach na mięśnie brzucha, ale nigdy nie myślałam nad tym, żeby zacząć je robić. Jednak kilka dni temu przypadkowo trafiłam na filmik, w którym dziewczyna opowiadała o efektach jakie zauważyła po pierwszych 7 dniach ćwiczeń. I zrobiłam wielkie wow po tym jak zobaczyłam zdjęcie z I dnia i VII, i tak sobie pomyślałam, że czemu by nie spróbować.
Obecnie jestem już po pierwszych ćwiczeniach, i jedno co mogę powiedzieć, brzuch boli jak nie wiem co... możliwe,że jednak moje ,,mięśnie,, wykonały jakąś pracę, skoro teraz tak mnie bolą...


Jak zaplanowałam, zrobiłam już kolejne rzeczy na konkurs, tym razem są to spodenki, jutro zmontuję filmiki i  wysyłam na konkurs ;) .Już 22 będą wyniki, już nie mogę się doczekać... zobaczymy jak mi pójdzie ( trzymajcie kciuki ) ;)

A teraz wreszcie mogę odpocząć po dzisiejszym dniu...  książka, gazeta a do tego pyszna kawa w ulubionym kubku ;d później słuchawki na uszy i spanie.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)