czwartek, 27 października 2011

Kelly Clarkson- Impossible

ktoś kiedyś zadał mi pytanie czy tęsknie za nim?
pewnie, że tęsknie przecież nie jest istotą bez uczuć. Tęsknie cholernie, nie raz chciałabym żeby było jak dawniej i żeby niektóre rzeczy wróciły...  nie powiem choć minęło już sporo czasu to i tak coś tam jednak czuję. Ile złych rzeczy bym napisała, powiedziała pomyślała o nim, to i tak nic się nie zmienia.... Cholera dziwne to strasznie masakra.
Widocznie tak musiało być, taaa i to jedyna odpowiedź na to wszystko, innej nie umiem znaleźć hmmm  dobrze, było by się uwolnić już od tego, ale to chyba nie jest realne. 
Kto by pomyślał, że tak będzie? pewnie, że nikt... a ja to już w ogóle.  To było dla mnie ważne, a w jednej małej chwili wszystko się zepsuło, widać niszczone było to sprawnie. Myślałam, że było to choć trochę silne, ale myliłam się... bywa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)