poniedziałek, 28 listopada 2011

fundacji DKMS

siema siema ;P hah

Jakiś czas temu podjęłam bardzo ważną decyzję w swoim życiu, a mianowicie chodzi o zostanie dawcą szpiku. Bardzo długo zastanawiałam się nad tym czy zarejestrować się czy nie,jednak pewnego pięknego wieczoru zrobiłam to. Jakiś tydzień po zarejestrowaniu się na stronie http://www.dkms.pl otrzymałam deklarację, ulotki z informacjami, naklejki oraz patyczki do pobrania wymazu ze śliny. Teraz tylko muszę wszystko wypełnić i odesłać wypełniony formularz.
Jestem bardzo szczęśliwa, że podjęłam właśnie taką a nie inną decyzję...  to nic nie kosztuje, a mogę uratować komuś życie, nie wiadomo przecież czy czasem kiedyś i ja nie będę potrzebowała takiej pomocy.
Mam tylko nadzieję, że szybko znajdzie się osoba, której będę mogła pomóc. ;)







A jutro już ten dzień, dzień w którym będę miała robiony tatuaż... aaaa jaram się strasznie, tak długo przecież czekałam na ten dzień :) 


























xoxo Anka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)