poniedziałek, 21 listopada 2011

xoxo

Siemka ;)
Jejku ale stęskniłam się za moim ,,blogowym życiem,, ;)
nie dodawałam nic ponieważ miałam teraz zajęcia na uczelni a jak wiadomo, zajęcia = brak czasu na wszystko inne. Jednak nie mogę narzekać na moją szkołę, bo jest świetna, fakt nauki jest strasznie dużo, a na samą myśl o zbliżających się egzaminach boli mnie brzuch ale nawet to nie jest w stanie zmienić tego że uwielbiam tam przebywać. Nowi znajomi są świetni, nie spodziewałam się tego że tak szybko się z nimi zżyję, i że tak dobrze będziemy się dogadywać.

W sobotę miałam przerwę pomiędzy zajęciami więc postanowiłam wybrać się na zakupy. Planowałam zakup czarnych rurek, niestety nie udało mi się ich kupić ;/ ale za to kupiłam kilka innych rzeczy, z których mam teraz niezłą radochę. Zdjęcia dodam później ponieważ na obecną chwilę nie mam żadnych. Postaram się też zrobić zdjęcia rzeczy które ostatnio kupiłam podczas zakupów z mamusią. ;) ale to już później ;P






Jutro jadę załatwić pewną sprawę, jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli jeszcze w tym tygodniu na moim nadgarstku pojawi się tatuaż... aaaa już nie mogę się doczekać. 




A teraz uciekam dalej sprzątać, czas na szafy i przegląd ciuchów ... 


ok 20 powrócę na bloga z nowymi postami więc do później... ;) 


xoxo  



(ahhh jak ja kocham tą kamerkową jakość haha ) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)