poniedziałek, 5 grudnia 2011

Ostatnie zakupy.

Sobotnie zakupy mogę uznać za udane, niestety nie kupiłam kurtki, którą pokazywałam 2 posty temu, ale za to wybrałam inną, także pochodzi z H&M i jest w tym samym stylu.
Już od dawna marzyłam właśnie o takiej kurtce na zimę, duża- specjalnie wzięłam większą, ciepła i świetnie się w niej czuję .  Czego chcieć więcej hah ;)





a to białe futerko w środku jest cudowne :)






Kupiłam także sweter z myszką Miki, jak tylko zobaczyłam ten cudowny czerwony kolor od razu wiedziałam, że muszę go kupić.Zastanawiałam się też nad kupnem innego, tylko że z jelonkiem Bambi. Niestety był bardzo prześwitujący, więc dlatego wolałam ten czerwony, chociaż motyw jelonka też jest śliczny.






znalazłam też bardzo ciekawą koszulkę, z tego co pamiętam była tylko jedna, strasznie się ucieszyłam kiedy okazało się, że to jednak mój rozmiar. 



Kolejną rzeczą jest już rzecz z działu męskiego, tak kupiłam męską koszulę i jestem z niej bardzo zadowolona, już dawno szukałam takiej i w końcu znalazłam...  
Uwielbiam męskie koszule, a w kratę to już w ogóle. ;) 




czas na dodatki ;P


kolejna torba + kitka do kolekcji.

Na tą torebkę ,,chorowałam,, już od jakiegoś czasu, zastanawiałam się kupić ją, czy nie, troszkę odstraszała mnie jej cena... ale jednak zdecydowałam się na nią. Na sam koniec zakupów, trafiłam jeszcze na sztuczny ,,lisi ogon,, stwierdziłam, że nie do wszystkiego będzie pasował mi ten szary ( który ostatnio kupiłam) więc tym razem wybrałam brązowy.





aaaaa bym zapomniała jeszcze o czymś... ;D

W Empiku trafiłam na Laleczki Voodoo, postanowiłam, że kupię jedną dla siebie a drugą dla Reni jako prezent na Mikołajki, mam nadzieję, że jej się spodoba. ;)












i to by było na tyle jeśli chodzi o zakupy ... ;)



xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)