wtorek, 6 grudnia 2011

Zimmaaaa



Zima, tak tak już niedługo nadejdą mega zimne dni (mam nadzieję),  może spadnie śnieg, będą święta później nowy rok iiii wakacje !!! ;P  jednak, żeby dożyć do wakacji najpierw trzeba przeżyć tą zazwyczaj szarą, smutną zimę...   chyba, że pojawi się śnieg :)

Oczywiście ja jestem przygotowana na nadejście zimy w 100% , ciepłe swetry, buty emuty ;D  a ostatnio do mojej kolekcji ,,szalikowej,, trafiły kolejne, zrobione przez moją mamusię ;)  zdolną mamusię .









ten jest megggaaaa długi .



ostatni jest w trakcie robienia ;P 


A tutaj kilka ciekawych zestawów, w roli głównej oczywiście szaliki ... 










A na sam koniec chciałam się pochwalić jeszcze czymś, tzn rzeczami które także robi moja musia...
tak wiem wiem, zdolniacha z niej, teraz już wiecie po kim mam takie zdolności ;) 







I coś bardziej ,,świątecznego,, czyli... ozdoby na choinkę ;) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)