czwartek, 29 grudnia 2011

wizytówka..

Już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad stworzeniem własnej wizytówki, oczywiście w internecie można zobaczyć wiele ciekawych pomysłów, na których można się wzorować.
Według mnie wizytówka powinna być oryginalna i rzucająca się w oczy, dzięki temu wiele ludzi ją zapamięta. 
















Z racji tego, że jestem maniaczką blogowania, i cały czas szukam czegoś w internecie, zdecydowałam się na wizytówkę, która wygląda jak moja ulubiona wyszukiwarka czyli...    wyszukiwarka google.






( wszystkie zdjęcia, które znajdują się w notce zostały znalezione przez wyszukiwarkę google ;P ) 






A oto moja wersja.. oczywiście nr telefonu oraz gg zostały ,,zamazane,, ;P














   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)