czwartek, 29 grudnia 2011

wycieczka po moim pokoju.

Dawno temu wspominałam, że chcę pokazać wam mój pokój. Dziś ujawnię rąbka tajemnicy i pokażę go.


Jeśli dobrze pamiętam jego totalna metamorfoza nastąpiła pod koniec maja, zmieniłam prawie wszystko...
  ustawienie mebli, ich kolor, na ścianach pojawiła się tapeta... itp itd...
Szukałam jakiś starych zdjęć, jednak nic nie znalazłam, musicie uwierzyć mi na słowo, że jego ,,przemiana,, była wielka. 


Jestem bardzo zadowolona z obecnego wyglądu mojego pokoju ale w planach mam jeszcze zmianę firanek i pomalowanie białych rurek przy łóżku, na kolor czarny oczywiście . 




Więc wchodzimy do pokoju... 



Szafka po prawo, możecie ,,podziwiać,, moją kolekcję lakierów oraz perfum.










Ha ! posprzątałam na biurku...




Małpka hmmm dostałam ją bardzo dawno temu - czasy szkoły podstawowej
od kogo ? nie mam pojęcia, nie pamiętam.  xd




Moja cudowna choinka... jedna z dwóch w moim pokoju.




Podkowa, którą przywiozłam z Torunia.




Aniołek też jest pamiątką z wakacji.




Tablica, obecnie są na niej tylko najważniejsze rzeczy... dawniej było tam wszystko, nawet bilety autobusowe dacie wiare? haha




Zdjęcia - wakacje 2010 z Anną Szymonem i Michasiem, z dziewczynami ( Pati, Zuzka) a do tego kolejne aniołki i breloczek, który miałam przy kluczykach od samochodu.    




zdjęcie młodej płaczącej Anki z Dobrzyckim jest najlepsze.




znowu aniołki...




Statyw bardzo dobrze sprawdza się jako wieszak.






następna choinka.






a tu spędzam najwięcej czasu..  



moje ,,obrazy,, kupione w sklepie ,,wszystko po 4 zł,,






łapacz snów, czy działa? hmmm czasami tak




Anka dzieciak, czyli jej kolekcja miśków...




Przez jakiś czas bardzo jarałam się Japonią ... co widać na załączonym obrazku 






welonka Zofia, dostałam ją od tatusia jakieś 4 lata temu.




haha i oczywiście rowerek(stary jak świat), który czasami widać w tle na ,,kamerkowych zdjęciach,, 


















i to już koniec wycieczki po moim pokoju, mam nadzieję, że chociaż trochę się wam podobało.
postaram się dzisiaj jeszcze coś napisać ( zobaczymy czy mi się uda) 


więc do następnej notki xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)