wtorek, 3 stycznia 2012

10 rzeczy/spraw, które mnie uszczęśliwiają...



10   spraw - rzeczy, które sprawiają mi radość...
Kilka pierwszych przyszło mi z łatwością, jednak potem miałam trochę problemów z wyborem...





 
1 RODZICE

Zawsze ich kochałam, kocham i kochać będę, są najcudowniejsi na całym okrągłym świecie.  Kiedy mam jakiś problem wiem, że zawsze się mogę zwrócić do nich o pomoc. Nie powiem bo są momenty, że mam ochotę wyprowadzić się z domu  ale wiem, że bez nich tak naprawdę nie dałabym sobie rady.  Są dla mnie najważniejsi i wiem, że ja dla nich też. 



2. ZAKUPY

To chyba mój słaby punkt. Jeśli dostanę propozycję wspólnego 'shoppingu' z mamusią rzucam wszystko i idę. W kupowaniu najlepsza jest radość kiedy znajdę coś oryginalnego za niezbyt duże pieniądze.




3. MUZYKA

Bez muzyki nie ma życia, często zasypiam ze słuchawkami na uszach.
Kiedy mam największego doła na świecie, kiedy płaczę dzień po dniu a przy tym załamuję się wszystkim, wystarczy, że włączę ulubioną muzykę i zapominam o tym co złe.  Słucham prawie każdego rodzaju muzyki, zaczynając od ostrego metalu aż do pozytywnego reggae hmm uwielbiam także słuchać radia, ta cała mieszanka (obecnie) najpopularniejszych utworów jest świetna. Poza tym tańczę, śpiewam, wygłupiam się… co już zupełnie pozwala mi zapomnieć o wszystkich zmartwieniach.




4. PISANIE BLOGA

Pisanie sprawia mi wielką radość, odkąd zaczęłam prowadzić bloga wiele się nauczyłam… zmieniłam podejście do wielu spraw,  zaakceptowałam siebie, poznałam wiele ciekawych ludzi. Kiedy widzę, że z dnia na dzień jest coraz więcej odwiedzin na moim blogu, na mojej twarzy pojawia się mega uśmiech.   




5. PROJEKTOWANIE / SZYCIE

Już od jakiegoś czasu zaczęłam interesować się modą, uwielbiam sama tworzyć projekty a później je realizować albo przerabiać stare ubrania i robić coś z niczego. Może kiedyś pochwalę się tutaj moimi ,,szkicami,, .





6.  JAPONIA

 Już od paru ładnych lat mam bzika na punkcie Japonii, w moim pokoju jest wiele japońskich elementów. Moim największym marzeniem jest wyjechać do Tokio, jednak najpierw będę musiała lepiej nauczyć się japońskiego. Kocham rysować Mangę, piękne linie, jedyny w swoim rodzaju klimat i te oczy coś wspaniałego. Przez pewien czas sama nosiłam duże czarne soczewki alby choć trochę upodobnić się do japońskich dziewczyn .









oczywiście całe odcinki można obejrzeć na
nakrancuswiata.tvn.pl
( sezon 2 )



7. MIŁOŚĆ

Sprawia, że chce się żyć...
Szybsze bicie serca, latające motylki w brzuchu, to najcudowniejsze uczucie jakie może być. 




8. LATO

To najpiękniejsza pora roku.
Razem z latem przychodzą wakacje, więc kogo to nie uszczęśliwia? Wolne od szkoły, dni pełne lenistwa, całymi dniami można siedzieć w basenie albo opalać się ( oczywiście aż nie zacznie nas boleć głowa od nadmiaru słońca hah).




9. ROBIENIE ZDJĘĆ

Robienie zdjęć sprawia mi wielką radość, zawsze mam przy sobie aparat bez niego nie ruszam się z domu.
Obecnie mam zwykły aparat cyfrowy ale w przyszłości planuję zakup czegoś lepszego.





10. POPRAWIANIE GRZYWKI

Tak wiem to śmieszne ale zawsze kiedy poprawie grzywkę i mam pewność, że dobrze wygląda jestem szczęśliwa.  
 Nałogowe poprawianie grzywki wiem, że nie tylko ja na to cierpię.





ufff ale się rozpisałam...  






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)