środa, 4 stycznia 2012

Postcrossing.

Przeglądając bloga pewnej dziewczyny wpadłam na post, w którym napisała kilka słów o postcrossingu.
Zaciekawiona od razu zaczęłam swoje poszukiwania w google aby dowiedzieć się czegoś więcej na ten temat.

Najpierw trafiłam na forum poczytałam trochę o co w tym wszystkim chodzi, bardzo spodobał mi się ten projekt więc zdecydowałam, że także zaloguję się.



Postcrossing to  międzynarodowy projekt pozwalający wysyłać i otrzymywać kartki pocztowe z całego świata...   chodzi w nim oto, że wysyłasz pocztówkę wylosowanej przez siebie osobie z jakiegoś państwa, a gdy pocztówka dojdzie do nadawcy i ten doda numer identyfikacyjny do systemu, wtedy ktoś wylosuje Ciebie. Po tym, jak już otrzymamy kartkę musimy ją zarejestrować w systemie, aby było wiadomo, że dotarła.
Uważam, że jest to bardzo fajna zabawa, można poznać ciekawych ludzi a przy tym uzbierać niezłą kolekcję kartek z całego świata i mieć pamiątkę na resztę życia. Ja już dzisiaj wylosowałam 4 osoby, jutro jadę kupić jakieś fajne pocztówki i biorę się za wysyłanie.




Pocztówki latające po całym świecie, brzmi to świetnie!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)