niedziela, 15 stycznia 2012

Anka jest zajęta więc nie ma czasu na bloga bla bla bla... 

Kilka dni temu do mojego pokoju znowu wróciła maszyna do szycia, tęskniłam za nią strasznie hmmm generalnie nie był to dobry pomysł bo zamiast się uczyć całe dnie spędzam przy niej, tworząc nowe rzeczy. Jak już mówiłam nauka nie zając więc nie ucieknie, do nauki powrócę jutro haha dzisiaj już mi się nie opłaca otwierać notatek. 


Od jakiegoś czasu ,,chodzą,, za mną te buty, zakochałam się w nich totalnie hah.
Przeraża mnie w nich tylko jedna rzecz , nie jest to cena a wysokość obcasa 14 cm (w tym 4cm platforma) aaaaaaa. Dla osoby, która całe życie ,,przechodziła,, w trampkach to trochę dużo, jednak stwierdziłam że to dobry czas na naukę chodzenia w tak wysokich butach, Michał będzie ze mnie dumny :) . 
W głowie mam już pomysły do czego będę je nosiła, jednak najpierw muszę się na któreś zdecydować hmmm nie mam pojęcia, które wybrać ;> 



cdn.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)