piątek, 6 stycznia 2012

Dzisiejszy dzień był bardzo udany, jestem zadowolona ponieważ to co planowałam zrobiłam. Niestety jutro zapowiada się kolejny pracowity dzień.


Jak zawsze przed snem trochę nauki, niestety dopiero po 19 mój mózg potrafi przyswajać nowe informacje. Jednak coś pozostało mi po liceum hah.




A na koniec coś czego ostatnio słucham i jestem absolutnie pod wrażeniem:


The Runaways - niezwykle spektakularny kobiecy zespół z lat 70. Uwielbiam go od czasu obejrzenia filmu "The Runaways", który powstał na podstawie historii zespołu i w którym główne role zagrały Dakota Fanning oraz Kristen Stewart.




oraz 

The Bloody Beetroots - wspaniała włoska grupa wykonująca tworząca muzykę elektroniczną. Przez przypadek trafiłam na nich, oczywiście YT mi w tym pomógł .





xoxox










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)