środa, 20 czerwca 2012

będą nowe kolczyki !!! + Zeberka.pl

dzisiaj zaczynam post od pochwalenia się tym, że moje kolejne D.I.Y pojawiło się na Zeberce. Nawet nie wiecie jakie to dla mnie wyróżnienie, że już 4 moje rzeczy zostały opublikowane właśnie na tej stronie. Najpierw koszulka oczy później buty, bransoletka a teraz szkatułka na pierścionki. 

Po komentarzach stwierdzam, że szkatułka faktycznie przypadła Wam do gustu - miło mi bardzo bardzo.





Już za jakiś czas moje prace będą ukazywały się na innej stronie - dziękuję Panu Stefanowi za możliwość współpracy .







A teraz coś o kolczykach...
Dziś otrzymałam przesyłkę z różnymi rzeczami do wyrobu kolczyków, którą zamówiłam tydzień temu. Rzeczy są cudowne, koraliki prześliczne, nie wiem co powiedzieć bo dostałam też dodatkowo kilka ,,gratisów,, więc jestem HAPPY x 1000 . 






 Bigle 




Zatyczki, łapaczki, zaciski, kółeczka i linka.




Szpilki




drewniane kwiatki 




Różnego rodzaju koraliki






i reszta - ,,gratisy,, ;D 


Szczypce bocian, pudełeczko, bransoletka, kolczyki orzechy, brylanciki i zestaw do stworzenia kolczyków i naszyjnika.




aaaa i jeszcze masa różnych przekładek . 







A teraz znikam - czas na kawę i gazetkę ;D 






6 komentarzy:

  1. Gratulacje ! :D
    O ja ! Ile tego jest. Wydałaś chyba majątek !
    Robert Lewandowski <3

    http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ! :D
    O ja! Ile tego jest! Wydałaś chyba majątek :)
    Robert Lewandowski <3

    http://blask-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zaraz wejdę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tego shitu jest pełno na allegro, szkoda czasu na robienie, koszulki fajniejsze i mniej tandetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej, gdzie kupujesz takie fajne naprasowywanki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. HEJ, kupuję papier do robienia naprasowywanek i drukuję na nim różne motywy i tak powstają moje naprasowywanki ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)