poniedziałek, 25 czerwca 2012

nowa dostawa kolczyków ;D

Hejjjj 
jak pewnie zauważyliście nic ostatnio nie dodawałam, więc z tej okazji teraz pokażę Wam kolczyki, które wczoraj zrobiłam.
We wcześniejszej notce pochwaliłam się tym, że dostałam nowy zestaw koralików a teraz pokażę Wam co z niego ,,wyczarowałam,,.

Ostatnio tylko .... FRUGO !!!

iiiii malutki bałagan ;D






A tutaj wszystkie kolczyki razem . 


















Robienie kolczyków tak bardzo mnie wciągnęło, że robiłam je aż do godziny 1:40 :) 






A teraz koszulka, długo zastanawiałam się jaki motyw ,,rzucić,, na moją koszulkę (  też pokazywałam ją ostatnio )  .   Sami zobaczcie co wybrałam i jak bardzo się zmieniła ;D 




naklejki ...



efekt końcowy :) 

i jak Wam się podoba ? 







Zastanawiam się nad zrobieniem sobie kolorowego ombre na włosach. Nie wiem jeszcze jaki kolor wybiorę, zastanawiam się nad kolorami reggae, ale też podoba mi się mieszanka różowego fioletowego i zielonego.... 













( źródło - grafika google . ) 


A Wy co o tym myślicie ? 
HOT or NOT ...

 ????




I jak zawsze ,,coś na koniec,, tym razem mój plecaczek ...

Wreszcie do mnie ,,doleciał,, z tej wielkiej Brytanii ( czekałam na niego dokładnie 9 dni ) 


tadammmm 







13 komentarzy:

  1. Za mną też chodzi jakaś zmiana co do włosów... strasznie podobają mi się bordowe końcówki, ale musiałabym rozjaśnić do tego włosy, a boję się je zniszczyć, bo i tak już są w kiepskim stanie. Chyba w końcu kupię kolorowe doczepiane pasemka xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego plecaczka to cholernie zazdroszczę. A koszula wygląda bardzo fajnie z tym nadrukiem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanko: gdzie kupiłaś ten zestawik do robienia kolczyków? Jest cudny, też chciałabym się w taki zaopatrzyć. Jeśli będziesz tak miła powiedz gdzie i za ile :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne są te zielonawe i niebieskie końcówki, sama chętnie bym sobie zrobiła taką fryzurę, ale niestety nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki ;)

    tutaj podaję linka do zestawu który kupiłam - http://allegro.pl/b-zestaw-koralikow-do-robienia-kolczykow-bizuterii-i2388041412.html


    miło mi że moja koszulka siępodoba ;)

    pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  6. skąd taki plecak?
    jesteś świetna, koniec

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd taki plecak?
    jesteś świetna, koniec, nie wiem co powiedzieć, kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  8. plecak kupiłam na allegro
    podaję linka jak coś ;) - http://allegro.pl/plecak-mozaika-atmosphere-primark-wakacyjny-i2402007080.html


    hahah też Cię kocham ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a gdzie kupiłaś naklejki na ubrania? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. naklejki sama robię :)
    kupuję papier do robienia naprasowywanek a później drukuję i tak ,,tworzę,, moje naklejki na ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju. Genialne te naklejki na ubrania! pewnie trudno się robi? srogi jest ten specjalny papier?

    omggggg, plecak <3333333333

    i ja tez mam zamiar robic kolorowe koncowki! bibułą! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowałaś mnie :) Zawsze bawiłam się w ozdabianie koszulek mazakami i farbami do tkanin, co w przypadku tekstu jest dość monotonne :/ Lecę poszukać na allegro papieru do naprasowanek.

    OdpowiedzUsuń
  13. siema mamo pisze...

    jeju. Genialne te naklejki na ubrania! pewnie trudno się robi? srogi jest ten specjalny papier?

    omggggg, plecak <3333333333

    i ja tez mam zamiar robic kolorowe koncowki! bibułą! :D -


    papier kosztuje ok 3-5 zł jedna kartka A4
    a robi się bardzo łatwo, szukamy wzór, robimy odbicie lustrzane, drukujemy, prasujemy, odrywamy i gotowe ;)




    Branwen pisze...

    Zainspirowałaś mnie :) Zawsze bawiłam się w ozdabianie koszulek mazakami i farbami do tkanin, co w przypadku tekstu jest dość monotonne :/ Lecę poszukać na allegro papieru do naprasowanek -

    Cieszę się, że cię zainspirowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)