sobota, 25 sierpnia 2012

My life through Instagram - nowa kategoria na blogu

Jest już dosyć późno a ja nie umiem pójść spać bez dodania czegoś na bloga. Czuję taką hmm jak to nazwać... aaa wiem wewnętrzną potrzebę dodania kolejnego postu, normalnie muszę i już ;D .




Dzisiaj wymyśliłam nową kategorię na mojego bloga a mianowicie  Week in Photos czyli będę dodawać zbiór zdjęć z całego tygodnia w każdą niedzielę. Myślę, że to dosyć fajny pomysł, ja będę miała ,, mobilizacje,, by robić więcej zdjęć i dodawać kolejne notki, a Wy będziecie mogli jeszcze bardziej mnie poznać. ;) 
Co do notek, od jutra mam zamiar wprowadzić nie tylko nową kategorię ale także dodawać więcej postów do kategorii, która już istnieje od dłuższego czasu. Pewnie wiecie, o którą mi chodzi ;D 



Open your eyes to whats all already there...



2 komentarze:

  1. Jak dla mnie genialny motyw z tymi zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobnie z tymi postami :D Buziaki, zapraszam na nową notkę ;*

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)