piątek, 21 grudnia 2012

LEGGINSY GALAXY.. must have każdej bloggerki


Od pierwszego momentu kiedy zobaczyłam galaktyczne legginsy minęło sporo czasu, jednak kilka dni temu jedne z nich wylądowały w mojej szafie.Czemu tyle zwlekałam ? Odpowiedz jest tylko jedna, nie mogłam się zdecydować, który ,,galaktyczny motyw,, wybrać oraz ich cena. 

Już od dawna podziwiam legginsy ze strony  jednak ich cena była dosyć wysoka i czekałam na moment kiedy znajdę jakieś tańsze. 


źródło :  http://blackmilkclothing.com 






Całkiem przez przypadek zobaczyłam ogłoszenie u pewnej  projektantki, że można zamówić u Niej właśnie takie legginsy. Tak, chodzi mi o  P. Alinę Brzozowską - "BRZOZOWSKA FASHION"





źródło : http://www.facebook.com/Brzozofashion



Cena tych legginsów to 80 zł, więc nie zastanawiałam się długo i zamówiłam je. Gdyby nie to ogłoszenie dalej bym nie posiadała własnego kosmosu ;) 
Legginsy są świetne, materiał jest milutki w dotyku a wzór baaardzo rzucający się w oczy, więc czego chcieć więcej. Bałam się, że zamówiony rozmiar będzie niedobry jednak okazał się być idealny .
Bez dwóch zdań polecam legginsy P. Brzozowskiej, zobaczycie nie będziecie żałować wydanych pieniędzy .


Zapraszam na FanPage na facebooku :










A na koniec zdjęcia zamówionych legginsów przeze mnie .


















1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)