piątek, 4 stycznia 2013

Christmas gifts !






Troszeczkę świątecznych ,,klimatów,, :) 
W wigilijny wieczór nagromadziło się nam trochę fajnych upominków. Chciałabym Wam pokazać jakie  cudowne rzeczy otrzymałam od moich najbliższych.
Powiem, że jestem bardzo zadowolona z tych prezentów, wiele moich marzeń się spełniło ;) . 
Pamiętanie może notkę, w której pisałam o tym co bym chciała dostać .
zapraszam do niej   - > 





Kupując tego misia moja mamusia nie tylko mi sprawiła wielką radość ale także wspomogła Fundację TVN „nie jesteś sam”. Strój dla Zosi zaprojektował Dom Mody La Mania






Prostownica i zestaw kosmetyków z firmy AVON. 
Czyli to czego Ance zawsze ,,brakuje,,  .... kosmetyków nigdy za wiele :)




Płyta Kamila Bednarka, która teraz umila mi czas podczas prowadzenia auta .
A świeczka i książka przydają się przed snem, uwielbiam zapach tej świeczki. Co do książki jestem nią zachwycona, strasznie ,,wciąga,, - polecam :) . Prawdopodobnie po przeczytaniu zrobię ,,mini recenzję,, .




Perfumy, w których jestem zakochana teraz wiem, że ten zapach będzie moim numerem 1 wśród całej kolekcji perfum ( ok 16 ,,buteleczek,, ) 





 Standardowo w paczce spod choinki musiała się też znaleźć ciepła pidżamka w urocze sówki.
Inny ,,Mikołaj,, także wiedział, że Anka kocha sowy dlatego dostałam także cudowny naszyjnik ;)


A Wy co ciekawego dostaliście ? 
Pochwalcie się w komentarzach :))

A na koniec hmmmm ciekawi co działo się w SYLWESTRA  ;>

zapraszam na  - >  






pozdrawiam :



3 komentarze:

  1. CIekawa jestem recenzji książki, czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak udane prezenty:) Twoje są fantastyczne! Jestem bardzo ciekawa jak wygląda piżama, bo materiał jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się w 100%, co do ksiązki. Też dostałam ją na święta i jestem nią zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)