środa, 9 stycznia 2013

Urodzinki mojego bloga ....

Tak tak, dokładnie dwa lata temu na blogu pojawił się pierwszy post.
Dużo od tego czasu się zmieniło (najczęściej chyba nagłówki), wiele Was przybyło no i cóż- chciałabym Wam bardzo podziękować, za obecność, za komentarze, zwłaszcza w ostatnim czasie . Nie spodziewałam się, że uda mi się wytrzymać na jednym blogu aż tyle czasu i że jego prowadzenie mi się nie znudzi a wręcz przeciwnie. Ten blog jest dużą częścią mojego życia, pomimo tego, że nie opisuję tutaj większości wydarzeń mający znaczący wpływ na moją egzystencję. Jestem zadowolona z tego co wydarzyło się przez te 2 lata, mam tylko nadzieję, że już niedługo nagram dla Was mojego pierwszego vloga !!!
Tak tak tak, z okazji 2 urodzin chciałam wprowadzić kilka zmian, dodawać nie tylko posty pokazujące jak zrobić coś z niczego czy pisać o tym jak się czuję w danym czasie... 


Czego sobie życzę z okazji 2 urodzin mojego bloga....
Hmmm aby kolejny rok był jeszcze lepszy aby więcej osób zaglądało tutaj i zostawiało ślad po sobie ;)

Dziękuję, że jesteście ze mną 


Love 



3 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna zaglądam na Twój blog, bo obydwie do ciuchowych należymy i tam Cię znalazłam :) Ja też studiuję w Łodzi, w ogóle jestem łodzianką pełną gębą, miło, że ktoś z okolic się znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje i życzę wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)