środa, 9 stycznia 2013

Zakupy kosmetyczne !!!

Z racji tego, że mój blog odwiedza bardzo dużo dziewczyn postanowiłam, że stworzę nową kategorię na moim blogu.  Domyślacie się już o jaką to kategorię chodzi ;> ? Hmm będą to notki poświęcone kosmetykom . Stwierdziłam, że skoro tak dużo kosmetyków ,,testuję,, na samej sobie mogę się z Wami podzielić moją opinią na ich temat. Sama przed kupnem jakiegoś kosmetyku najpierw sprawdzam jego ,,recenzje,, i domyślam się że Wy pewnie robicie dokładnie to samo. Kojarzycie filmiki na YT, w których dziewczyny przedstawiają ulubione kosmetyki danego miesiąca ? Tak, ja będę robiła podobnie, będę przekazywała Wam moją subiektywną ! opinię na temat danego kosmetyku.


A teraz pokażę Wam jakie rzeczy trafiły ostatnio do mojej kolekcji kosmetyków :



 1. Soczewki - Rossmann - 25 zł ( 1 opakowanie)       

2.  Płyn do soczewek + pojemniczek na soczewki - Rossmann - 16 zł

-już niedługo mam zamiar dodać notkę o moich soczewkach, opowiem Wam moją ,,soczewkową historię,, .


3. Maseczka przyspieszająca porost włosów - Sklep z naturalnymi kosmetykami - 35 zł ( to już moje 2 opakowanie - będzie recenzja )

4. Mgiełka do włosów RADICAL - Natura - 8 zł


 
   5. Krem do rąk - Oriflame - 10 zł
Jak tylko zobaczyłam to opakowanie od razu skojarzyło mi się z masłem do ciała z The Body Shop



6. Krem do twarzy - Natura - 13 zł 
   

 7. Podkład Kobo ( używam go jako korektor, jako podkład nie nadaje się - przynajmniej na mojej cerze nie wygląda to dobrze ) - 10 zł ( dawniej coś ok 20- 25 zł ) 

8. Korektor Miss Sporty So Clear - Rossmann - 8 zł

9. Max Factor, Lasting Performance - Rossmann - 38 zł ( dokładnie rok temu kupiłam ten sam podkład za 60 zł. Jest on dobry lecz nie za taką cenę ) 

10. Rimmel, Scandaleyes Show Off Mascara - Rossmann - 28 zł 

11. Brązer - SENSIQUE - Natura - 8 zł





jeśli chodzi o tipsy to sama nie wiem dlaczego je kupiłam hmm może dlatego, że były przecenione z 10 zł na 2 zł . Nie wiem czy kiedykolwiek je założę ale warto je mieć, nie znasz dnia ani godziny kiedy przydadzą ci się tipsy haha ;D


 12.  Klej do tipsów - Rossmann - 10 zł

13. Tipsy - Natura - 1,99 zł

14. Pilniczek - Rossmann - 6 zł



15. Żel do mycia twarzy - Essence - Natura - 10 zł

16. Cień do powiek - Essence - Natura - 6 zł

17. Szminka  - Essence - Natura - 8 zł 

18. Lakiery do paznokci  - Essence - Natura - 6 zł    8 zł 

19. Krem do twarzy -  - Essence - Natura - 10 zł



20. Suchy szampon - Syoss - Rossmann - 15 zł 



I na koniec nowa kosmetyczka zakupiona w H&M. Przeceniona z  10 zł na 5 zł 







 

3 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie bardzo tą maską, nigdy się z nią nie spotkałam, więc czekam z niecierpliwością na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyczka fajnie wkomponowała się w tło :)

    w ogóle nie wiedziałam, że w Rossmannie można dostać płyn do soczewek ;> mogłabyś kiedyś napisać o nim coś więcej, a jeżeli jest skład - to też wrzucić? bo ja za swój płyn płacę ponad 40 zł - co prawda opakowanie starcza mi na ok. 3 miesiące, ale i tak, 40 zł to dużo :| bo jeżeli skład jest ten sam to wolę jednak wydać 16 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)