niedziela, 6 stycznia 2013

Wiem co dla mnie dobre...





Każdy z nas ma czasem ciężkie dni, nawet ja . Wczorajsza notka mogła pewnie niektórych przerazić, jednak dla mnie napisanie jej było pewnego rodzaju hmmm lekarstwem na to wszystko. Może nie jest dobre takie wywalanie swoich problemów na widok publiczny... jednak mimo wszystkie mam pewną granicę, której nigdy nie przekroczę. Tak jak mówiłam, pomogło a jeszcze bardziej pomogło mi Wasze wsparcie. Te komentarza oraz wiadomości podniosły mnie na duchu . Sprawiły, że uśmiechnęłam się i na chwilę zapomniałam o tym co złe. ''Czy jest ktoś kto jej pomoże, czy ktoś usłyszy jak krzyczy i błaga o pomoc...  ''
- są ludzie, którym na mnie zależy,  dla których jestem ważna bez względy na wszystko...niestety zapomniałam o tym na małą chwileczkę. Nie chcę się już tak czuć, wrzucam na luz, i obiecuję nigdy więcej tak dołującej notki !


 aaaa własnie chyba nie chwaliłam Wam się moimi ( jeszcze bardziej jasnymi) włosami ;D





co o tym myślicie ?







2 komentarze:

  1. kolor włosów godny polecenia :D mogę zapytać, jaki napis masz na tatuażu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. oo dziękuję ;) Stay Strong i 4 jaskółki;)


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)