środa, 20 lutego 2013

kierunek TORUŃ !

hej bloggers 

mam pewną wiadomość, wyjeżdżam sobie dzisiaj do Torunia na mini ferie. Na 3 dni znikam, ale nie martwcie się, będę do Was pisać jak nie tutaj to na moim fanpage. Aaaa właśnie chciałam Wam bardzo podziękować za to, że ze mną jesteście. DZIĘKUJĘ :)

Bardzo się cieszę że wreszcie zobaczę się z Michałem, ostatnio widzieliśmy się hmmm nawet nie pamiętam kiedy. Muszę odpocząć- szkoła, praca i masa problemów ostatnio moje życie nie wyglądało ,,kolorowo,,. Będę miała czas żeby sobie wszystko poukładać, przemyśleć... aby wrócić do domu z nowym planem.





Ciężko było się spakować. Po kilku godzinach udało się.


Wy też macie problem z pakowaniem się na jakieś wyjazdy?
Też boicie się tego, że o czymś zapomnieliście ;> ? 


To ja uciekam, trzymajcie się cieplutko ;)






pozdrawiam 





2 komentarze:

  1. miłej podróży.obserwuje.zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego wyjazdu i w szczególności porządnego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)