poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Koszulki TheOriginalAntoninna



Hej z racji tego, że przybyło mi bardzo dużo obserwatorów domyślam się, że dużo z Was nie widziało koszulek, które udało mi się stworzyć przez ostatni rok. Niestety nie mam tutaj zdjęć ich wszystkich ale chociaż cześć z nich możecie zobaczyć w tym poście.  
Wszystkie koszulki oraz torby eko były malowane przez mnie na zamówienie. 

Jestem ciekawa, która koszulka przypadła Wam najbardziej do gustu ?



Oczywiście jeśli jesteście zainteresowani zamówieniem, którejś z nich bądź macie pomysł na własną koszulkę piszcie na  :


Na wszystkie pytania odnośnie cen odpowiadam w mejlach.
















































25 komentarzy:

  1. Świetne koszulki ;) robisz niezłe projekty. Jedynie do gustu nie przypadła mi z JUSTINEM :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podoba się taka ze spidermenem choć tu jej nie ma, ale ją pamiętam no i usta, które wymiatają pomimo, że na początku twierdziłam, że lepsza byłaby bez frędzli-biję się w pierś jest super, gdyby nie wyjazd i obrona to bym ją kupiła, ale tak jest poza moim zasięgiem jak na razie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu. Super te koszulki ! Podziwiam talent i precyzję z jaką namalowane są rysunki. Po ile mniej więcej masz te swoje cudne dzieła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O boziu. Super te koszulki ! Podziwiam talent i precyzję z jaką namalowane są rysunki. Po ile mniej więcej masz te swoje cudne dzieła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprzedajesz te koszulki? :) bo są świetne ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w "She's my Harry" mimo, że fanką 1D nie jestem :P Pokażę dziewczynom z klasy, kto wie, może będą chciały...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co pokazałaś jest genialne! Każda koszulka ma oryginalny wzór, który chętnie bym sama widziała w swojej szafie! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje koszulki są genialne! Z humorem, ze świetna grafika, mega! Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. TE KOSZULKI BYŁY ROBIONE NA ZAMÓWIENIE, WIĘC NIE MAM ICH OBECNIE. KAŻDA KOSZULKĘ MOGĘ WYKONAĆ JESZCZE RAZ. JEŚLI CHODZI O CENY TO SĄ RÓŻNE OD 30 DO 70 ZŁ ZALEŻY JAKĄ KOSZULKĘ BYŚCIE CHCIAŁY. NA WSZYSTKIE PYTANIA ODPOWIADAM W MEJLACH . CZEKAM NA WIADOMOŚCI. POZDRAWIAM aNIA

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju, świetne są! Winchesters brothers <3 albo ta z piórkiem. chciałabym je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne koszulki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. A robisz koszulki z wymyślonymi przez Nas napisami?

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście, że tak. Prześlijcie mi projekt na anna0809@poczta.onet.pl a ja wam powiem czy jestem w stanie przenieść wasz pomysł na koszulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne koszulki! Jedna z piórkiem mam całkiem podobną!
    Zapraszam do mnie! ania-and-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne ♥ Chcę taką kupić !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. ile kosztuje taka pomalowana przez Ciebie koszulka? :)
    daz

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, niestety nie wiem o którą koszulkę się pytasz. Nie ma jednej ceny, to zależy od tego co ma być na koszulce. Napisz do mnie na anna0809@poczta.onet.pl . Czekam na wiadomość pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanie . Mogłabyś mi zrobić follow back ? Dopiero zaczynam i moim marzeniem jest , aby choć kilka osób czytało mojego bloga . c:
    Z góry dziękuję i pozdrawiam . ♥♥
    http://my-life-story-bro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz spoko bloga ja tez mam ale nie jest taki fajny jak twój jak chcesz to wpadnij sobie:http://korneliaola16.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne koszulki! ♥

    Buźka :*
    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)