wtorek, 8 października 2013

Owocowy peeling enzymatyczny FEMI - Zapowiedź recenzji





Ostatnio nawiązałam współpracę z firmą FEMI.
Firma Laboratorium Farmaceutyczno - Kosmetyczne FEMI działa na rynku od 1991r.
Oferuje kosmetyki naturalne, ekologiczne. na bazie całkowicie naturalnych i nietoksycznych komponentów uzyskiwanych z roślin i minerałów sprowadzanych z całego świata.
Od firmy Femi dostałam do przetestowania:  OWOCOWY PEELING ENZYMATYCZNY.


Serdecznie zapraszam na FACEBOOKA sklepu KLIK
I oczywiście bloga KLIK

Liścik od FEMI ;)



Troszeczkę ulotek ;)




I oczywiście peeling. Nigdy nie miałam możliwości alby móc przetestować tak drogi produkt do twarzy.
Cena tego peelingu to 98 zł.






Piękne wieczko od słoiczka.


Wszystko jest zapakowane. 


A peeling  w słoiczku wygląda tak.



Żeby nikt sobie nie pomyślał, że dostałam przeterminowany produkt.




A teraz kilka słów o OWOCOWYM PEELINGU ENZYMATYCZNYM

Delikatnie i skutecznie oczyszcza, nawilża i rozświetla Twoją cerę.
Owocowy peeling enzymatyczny to doskonały kosmetyk dla każdego typu cery, w tym cery starzejącej się, zwiotczałej, cienkiej, suchej i delikatnej, a także dla cery mieszanej, łojotokowej i cery z problemem naczynkowym. Jest delikatny w dotyku, jak cienki muślin, lecz niezmiernie skuteczny w działaniu. Nie tylko dokładnie pozbawia skórę martwych komórek naskórka, ale też ją dogłębnie oczyszcza, nawilża, a także w widoczny sposób wygładza i rozjaśnia cerę. Dokładnie oczyszczona skóra po peelingu zachwyca promiennością. Stosowanie tego peelingu jeden lub dwa razy w tygodniu znacznie ułatwia przenikanie składników z aplikowanych po nim kosmetyków, co zwiększa efekty pielęgnacji i zabiegów odmładzających i rozjaśniających przebarwienia. Peeling zawiera enzymy z papai i ananasa, ekologiczny wyciąg z korzenia lukrecji, allantoinę i D-pantenol. Dyskretna nuta olejków eterycznych sprawia przyjemność podczas aplikacji peelingu.



Postanowiłam, że w testowaniu tego produktu pomoże mi moja mamusia. Tak samo kochamy kosmetyki a tym bardziej nowości w naszych kosmetyczkach.
Nasze cery różnią się od siebie więc będę mogła napisać Wam jak peeling sprawdził się u mnie a jak u mojej mamusi.. 
 Mam nadzieję, że ten wstęp przed recenzją spodobał się Wam i zajrzycie do klepu z kosmetykami firmy FEMI.


A ja korzystając z okazji jeszcze raz bardzo chciałam podziękować firmie FEMI za współpracę.

Dziękuję i pozdrawiam:



1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)