środa, 20 sierpnia 2014

ROZDANIE! DO WYGRANIA MASKOTKA SÓWKA!!!



Hejjj! 

Razem z Kamilą mamy dla Was rozdanie, mam nadzieję, że się cieszycie ;).
Do wygrania śliczna, kochana, przytulna, ala poduszka, mojego autorstwa z napisem Szanella


Zasady są bardzo proste!

a) W komentarzu wymyślić jakieś JEDNO kreatywne IMIĘ dla sówki


b) Musisz polubić mój fanpage 


 oraz Kamili 



c) Musisz (jeżeli posiadasz kanał na YT) za subskrybować nasze konta 

moje TUTAJ! 

oraz Kamili  TUTAJ!
 





WRAZ Z KAMILĄ WYBIERZEMY OSOBĘ, KTÓRA WYMYŚLI NAJBARDZIEJ CIEKAWE [DLA NAS] IMIĘ DLA MASKOTKI 

KONKURS TRWA DO 27 SIERPNIA 2014 ROKU! 

wszystko będzie sprawdzane! Życzmy powodzenia i ciekawych pomysłów !!!


BUZIAKI!!!!











60 komentarzy:

  1. Curry - Aleksandra Dylewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Imię dla sówki : LULU :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie jako Ewelina Wie...
    obserwuje jako Kanwuje Czytam testuję
    subskrybuje jako Ewelinabalbinka
    imię dla sowy: pozwolę sobie nadać mu imię po moim niedawno zmarłym kociaku : PUPCZAS :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Holly ! Czytam ostatnio PS:Kocham Cię i wydaje mi się to imie odpowiednie dla tej sówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Erysipelas ( W języku Jawajskim Róża)

    OdpowiedzUsuń
  6. Subskrybuję oba konta na yt i oba profilowe na fb lubię. A oto imię które wymyśliłam RISANKA

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczka bo jest w róże
    Pozdrawiam http://daybykara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Noecy (czyt. Noesi)
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Honey!! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłam jako Zuzanna Piotrowiak i zasubskrypowałam jako Zuzanna Piotrowiak
    Rachel (czytaj Rejczel)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna jest ta sowa.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lola <3
    * Wpadnij do mnie na nowe rozdanie http://silkybomb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Henryczka albo Milusia :) Nie mogłam się zdecydować które :)

    http://ulubowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero odczytałam, że można jedno (ja ślepak) więc wybieram Henryczka :)

      Usuń
  14. Obs na YT dla obu kont i na Fb :)
    Moja propozycja imienia to HUHU. Łatwe , adekwantne i odpowiednie dla sówki dla malucha. :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny blog obserwujemy ? odp zostaw u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nancy <3 - Aleksandra Pisarska :)
    PS. Świetne filmiki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Polubliłam na fb (Natalia M.) i zasubowałam na yt (Meredy Loxar)
    Propozycja imienia: Lia

    OdpowiedzUsuń
  18. Subskrybuje kanały :D I Lajknełam oba fanpage na fb
    Imię : Arisa albo Talia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Flowee <3 Ps:Jestes swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełniłam warunki :) Apsik xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Imię to : Ness
    Zasubskrybowałam jako : Wanablog
    Polubiłam jako : Wanessa K

    OdpowiedzUsuń
  22. Polubiłam oba fanpage :) Mój typ to FRUZIA :) Jak tylko ją zobaczyłam dla mnie była Fruzią :) Jak wybierzecie inne imię (a pewnie tak będzie znając moje szczęście ) dla mnie nadal będzie Fruzią :P Pozdrawiam :)
    http://neonowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Imię to: Audrey lub Marilyn :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polubiłam na fb jako: Jednokierunkowa Dagmara
    Subskrybowałam na YT jako: Dagmara Wiench
    Imię to: Dinny

    OdpowiedzUsuń
  25. Sówka to po prostu..Wiśniowa Sowa!
    A dlaczego? Jeżeli wygrałabym ją, nazwałabym ją w ten sposób. Proste- mój blog tak się nazywa. Miałabym świetną "blogową" maskotkę.
    Subskrybowałam na YouTube oraz polubiłam na Facebooku jako Ewa Sroka

    OdpowiedzUsuń
  26. Polubione jako: W Pogoni Za Ideałem.
    Niestety nie posiadam konta na youtube.
    Imię to - Sana (w języku filipińskim oznacza nadzieję)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam kanału na YT, ale zlajkowałam oba fanpejdże. Moja propozycja na imię dla sowy to Strzykwa, jest to moje ulubione zwierzątko i gdybym mogła nadałabym takie imię wszystkiemu, czemu się da :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Milanda :) Po hiszpańsku "lindo" to śliczna, a po czesku "roztomily". Połączyłam oba i wyszło urocze imię Milanda <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku śliczna ta Sówka ♥
    wezmę udział i imię dla sówki to Zuula :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko robione.

    Imię dla sówki? - Lady Puszy Sta

    OdpowiedzUsuń
  31. Agnieszka Waliłko8/24/2014 3:50 PM

    Imię dla sówki- huhulka :)
    polubiłam, kanału na Youtube niestety brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Imię dla sowy: Omi
    obserwuję jako: ti ka
    lubię oba FP jako: Anna K.......a
    e-mail: tika93@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Sówka Pufka! :)
    Nie mam konta na yt :(
    Podrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Imię dla sówki : Sammy
    polubiłam i zasubskrybowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Polubiłam, zasubskrybowałam
    Imie: fluu albo dolar :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ikwiikwii oznacza sowę w języku igbo

    OdpowiedzUsuń
  37. Szanell (jeżeli już takiej jest to Lucy)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mimpi, czyli Marzenie w języku Indonezyjskim. :)

    www.juliabloger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff chyba zdążyłam!

      Ja nazwałabym...Wiśniowa Sowa!
      Dlaczego? Ponieważ tak brzmi nazwa mojego bloga a ta maskota mogłaby stać się jego znakiem rozpoznawczym.
      Już od jakiegoś czasu szukałam podobnej, nie były jednak tak urocze.
      No i przy okazji sprawiłabym sobie wspaniały prezent na 18naste urodziny (które mam w sobotę)

      FanPage polubiony jako Ewa Sroka :)

      Usuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)