środa, 8 października 2014

Kinga Kaniewska -Szykowska "Maroli'' - finalistka konkursu na wakacyjną koszulkę "Pytanie Na Śniadanie"




Cześć ;)
Mam dzisiaj tak superowy dzień, że z tej okazji chciałam dodać specjalną notkę na blogu ;)

Większość z Was wie, że byłam jedną z finalistek wakacyjnego konkursu "Pytanie Na Śniadanie" na wakacyjną koszulkę. To były najpiękniejsze chwile mojego życia, moje największe marzenie spełniło się. Będę to wspominać do końca życia.

 Program sprawił, że poznałam wiele wspaniałych osób, jedną z nich była cudowna Kinga. Jejku jak ja uwielbiam tą dziewczynę ;). Już po minucie rozmowy z Kingą miałam wrażenie, że znam ją od dawna, bardzo ją polubiłam i byłam szczęśliwa, że jest tam razem ze mną. Wiedziałam, że nawet jeśli program się skończy my nie zerwiemy naszej znajomości ;)  Mam nadzieję, że za jakiś czas stworzymy super-wystrzałową, wspólną kolekcję koszulek! 

BOOM i niech się tak stanie!
haha ;)
;)



Na moim ,,youtubowski,, kanale pojawiły się filmiki z półfinału oraz finału konkursu, kto nie widział zapraszam do oglądania. 






Kinga tworzy piękne rzeczy, Jej finałowa koszulka jest świetna i nie dziwię się, że otrzymała aż dwie nagrody. 





W dzisiejszej notce chciałam Wam pokazać jakie cuda tworzy Kinga. Domyślam się, że wiele z Was nawet o Niej nie wie, czas to zmienić!





Gwiazdy TVP2 ;)




Wszystkie razem ;))) 




Kinga i Paulina ;))





Czas na zdjęcia, które ,,ukradłam,, Kindze z jej FanPage ;)





LoveSove ;)













to zdjęcie jest cudowne ;)







Kinga ;))





Więcej zdjęć możecie zobaczyć na FanPage Kingi





Kochani LAJKUJEMY!!!! :)




Buziaki ;))) 




3 komentarze:

  1. Jeju jakie cudowne maluszki :) <3
    U mnie rozdanie z Oasap.com! Do wygrania jedna z 5 ślicznych bluz! Zapraszam :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2014/10/rozdanie-z-oasapcom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow czapeczki są cudowne :) Ma dziewczyna talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ;))
    super zdjęcia!
    jakie urocze dzieciaki <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)