czwartek, 27 listopada 2014

Eveline Cosmetics - lakier do paznokci COLOR edition




Czas start!
Dziś obiecana kolejna recenzja! Tym razem ucieszą się ,,lakierowe maniaczki,, ;) 


W przesyłce od Eveline Cosmetics otrzymałam dwa lakiery do paznokci. Jeden z nich od samego początku przypadł mi do gustu. Tak jak mówiłam uwielbiam kolor czerwony, krwista czerwień hmmm coś pięknego! Jak dla mnie idealny na święta! Myślę, że wielu osobom spodoba się. 







Ja nie jestem ,,wymagająca,, jeśli chodzi o lakiery do paznokci. Nie jest ważne dla mnie to żeby trzymał się tydzień czasu ponieważ zazwyczaj po 4 dniach tak jestem znudzona kolorem na swoich paznokciach, że muszę go zmienić. Najważniejsze jest dla mnie to aby lakier szybko wysychał. Uwielbiam malować paznokcie, czasami zaszaleję i "namaluję" jakiś szałowy wzorek(hahah) ale później to długie czekanie aż lakier wyschnie - MASAKRA! Trzeb uważać żeby czegoś nie dotknąć bo cała praca pójdzie na marne. 
Jeśli chodzi o lakier firmy Eveline jego NAJWIĘKSZYM plusem jest to, że szybko zastyga. Wystarczy kilka minut i można nakładać drugą warstwę. Jestem pod ogromnym wrażeniem krycia i to już po nałożeniu jednej warstwy. Dodatkowo gruby pędzelek pozwala na szybkie pomalowanie paznokci. 









Chcecie zobaczyć najpiękniejsze rzeczy ze sklepu oasap.com? Jeśli tak to zapraszam...  TUTAJ ;)










6 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię lakiery Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam spora ich kolekcje

    Pozdrawiam, Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten kolor. I choć tu bardziej wygląda na koralowy niż krwisto czerwony i tak uważam, że jest cudny :)
    Pozdrawiam
    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki. Z Eveline lakierów jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)