piątek, 28 listopada 2014

Eveline Cosmetics - tusz do rzęs MEGA SIZE LASHES


Zacznijmy od opisu producenta:
Rewolucyjna maskara MEGA SIZE LASHES zapewnia natychmiastowy efekt maksymalnie wydłużonych i zagęszczonych rzęs. Innowacyjna formuła tuszu BEAUTY & CARE sprawia, że rzęsy stają się długie, gęste i wyraziste. Wyprofilowana, silikonowa szczoteczka DOUBLE BRUSHTMrównomiernie rozprowadza tusz na rzęsach, nie pozostawiając grudek. Mikrowłoski silikonowe dokładnie rozdzielają rzęsy oraz maksymalnie wydłużają i pogrubiają każdą z nich, od nasady aż po same końce. Formuła bogata w pigmenty mineralne,naturalny wosk carnauba oraz kompleks witamin (A, E i F) doskonale wzmacnia, odżywia i kondycjonuje rzęsy. Zapobiega wypadaniu i łamaniu rzęs, pobudzając je do wzrostu. Dzięki zawartości D-panthenolu tusz jest wyjątkowo delikatny dla oczu i nie powoduje podrażnień.




Można kupić TUTAJ






MOJA OPINIA:
Tusz posiada silikonową szczoteczkę, która delikatnie jest wygięta. Szczoteczka ta jest dosyć spora i na początku można mieć małe problemy w posługiwaniu się nią. Ma ona także dużo sylikonowych włosków, które nabierają odpowiednią ilość tuszu. Tusz ma fantastyczny czarny kolor!!  Od jakiegoś czasu używam tylko tuszy wydłużających, więc miałam nadzieję, że ten tusz zostanie moim ulubieńcem. Niestety tak się nie stało. Tuż faktycznie minimalnie wydłuża rzęsy, jednak przy tym bardzo je pogrubia. Fakt, nie wygląda to tragicznie, efekt jest całkiem fajny jednak ja wolę zdecydowanie coś innego.  Tusz nie ma odstraszającego zapachu (uwierzcie mi miałam w swojej kolekcji okropnego śmierdziucha) do tego szybko zasycha na rzęsach a co najważniejsze nie osypuje się i nie tworzy pod oczami okropnych cieni.  Jeśli chodzi o zmywanie go z rzęs nie miałam z tym żadnego problemu.  Używam zwykłego płynu micelarnego, który świetnie poradził sobie z myciem produktu z moich rzęs.  Aaa i bym zapomniała o najważniejszym-cena. Wydaje mi się, że 15 zł to idealna cena, na jego kupno mogą pozwolić sobie wszyscy. ;)










I jak, podoba się Wam taki efekt?
Jakie tusze polecacie?

Czekam na Wasze komentarze ;)

Pozdrawiam




Recenzja lakierów do paznokci!






6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tusze eveline. Efekt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zastanawiam się nad zmianą tuszu do rzęs i trafiłam na ten blog. Fajny test tuszu, jeśli można tak potraktować artykuł, który na pewno pomoże mi w podjęciu decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam,ale widzę,że fajnie się prezentuje :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam zielony tusz z Wibo Growing Lashes :) <3
    Fajny efekt ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt świetny :)
    Może w najbliższym czasie zakupie ten tusz :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efekt, naprawde widoczny :) przydalby mi sie taki! buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)