niedziela, 3 maja 2015

Annabelle Minerals - KOREKTOR MINERALNY, CIENIE DO POWIEK ORAZ AKCESORIA



Hej ;)
Ci, którzy czytali wczorajszy post wiedzą, że jestem fanką kosmetyków mineralnych. 
Jakiś czas temu miałam okazję poznać kolejną firmę, która w swojej ofercie ma wiele mineralnych dobroci. 
Dziś przedstawię Wam markę  Annabelle Minerals.


W mojej przesyłce znajdowały się następujące rzeczy:
- 4 mineralne cienie do powiek
- korektor mineralny
- pędzel do podkładu
- 2 plastikowe pudełeczka



Muszę Wam powiedzieć, że kiedy otworzyłam przesyłkę byłam w szoku. Jeden cień narobił wielkiego bałaganu i szczerze mówiąc myślałam, że więcej produktów ucierpiało.
 Niestety dolne wieczko wypadło i sprawiło, że cień wysypał się. Całe szczęście udało mi się uratować większość produktu. ;)
Nawet nie chcę myśleć jak była traktowana przesyłka zanim trafiła w moje ręce. 








Zacznijmy może od informacji ze strony  annabelleminerals.pl.

Marka Annabelle Minerals zrodziła się z marzeń i chęci do czerpania z natury tego, co najlepsze. Naszą pasją jest wydobywanie piękna z otaczającej nas rzeczywistości, dlatego też misją Annabelle Minerals stało się dążenie do tego, by każda kobieta uwierzyła, że nosi w sobie piękno. Piękno, które jest odbiciem jej duszy. Ufamy, że ma ono wiele odcieni i jest w każdej z nas – niezależnie od naszego wieku, koloru skóry czy rozmiaru ubrań, który nosimy.


MINERAŁY

MIKA - ROZŚWIETLENIE
TLENEK CYNKU - EFEKT MATU
DWUTLENEK TYTANU - PERFEKCYJNE KRYCIE
TLENEK ŻELAZA, ULTRAMARYNA - IDEALNY ODCIEŃ









W moim zamówieniu pojawiły się nie tylko kosmetyki ale także akcesoria. 




SŁOICZEK


Słoiczki te były bardzo tanie więc stwierdziłam, że warto je kupić. Tym bardziej, że w mojej toaletce znajduje się wiele drobiazgów, które chętnie zamieszkają w nich. Te pojemniczki świetnie sprawdzą się kiedy np nasz ulubiony puder ulegnie wypadkowi i stanie się pyłkiem. Wtedy bez żadnego problemu można przesypać go do takiego słoiczka.







Można kupić TUTAJ





PĘDZEL DO PODKŁADU


Od jakiegoś czasu stałam się maniaczką pędzli, zamawiam je tak często jak tylko mogę. Testuję te tanie jak i te droższe pędzle. Muszę powiedzieć, że ten pędzel świetnie rozprowadza podkład na buzi a przy tym nie robi smug. Jest on wykonany z syntetycznego włosia z bambusową rączką. Czasami używam go także do nakładania maseczek na twarz. W tej roli także spisuje się rewelacyjnie. 








Można kupić TUTAJ



KOREKTOR MINERALNY LIGHT



Annabelle Minerals ma w ofercie  3 korektory sypkie. Ja zdecydowałam się na ten  w odcieniu light.
Jest to biały proszek z zielonymi pigmentami. Korektor świetnie nadaje się  do maskowania zaczerwienień i wszelkiego rodzaju „nieprzyjacieli”.

Niestety przy nałożeniu za grubej warstwy korektor wchodzi w zmarszczki co niestety brzydko wygląda.  Produkt dobrze radzi sobie z zatuszowaniem delikatnych cieni pod oczami oraz przebarwieniami. Nakładam go na czystą cerę za pomocą syntetycznego, płaskiego pędzelka. 










Można kupić TUTAJ




CIENIE MINERALNe


 Opakowanie zawiera aż 3g produktu. Jest to naprawdę sporo produktu. Cena każdego cienia to 29,90 zł. Opakowania te mają bardzo fajny system zamykania. Możemy bez problemu przekręcić górę opakowania i dzięki temu otworzyć bądź zamknąć siteczko, które się tam znajduje.
Cienie są fantastycznie napigmentowane. Kolory nie tracą na intensywności w ciągu dnia.
Z bazą pod cienie trzymają bardzo długo natomiast bez bazy jest już gorzej. Można je nakładać na sucho i na mokro, dla wzmocnienia efektu. Najlepiej aplikuje się je się płaskim, zbitym pędzlem. Warto  też pamiętać, by przed nakładaniem na powiekę, strzepnąć z pędzelka nadmiar produktu. Wykończenie tych cieni jest delikatnie satynowe. Bardzo fajnie się je rozprowadza na powiece oraz łączy ze sobą.

 

 Ja zdecydowałam się na następujące kolory.

 Chocolate  - to ciemny, chłodny brąz z subtelnymi, połyskującymi drobinkami, idealny do podkreślania zewnętrznego kącika lub jesiennego, szybkiego smoky eyes. 

Water Ice -  to bardzo jaśniutki błękit. Posiada delikatne drobinki, które pięknie rozświetlają powiekę.

 Platinum - czyli satynowa szarość, wpadająca wręcz w srebro. 

Vanilla -  to odcień niezwykle uniwersalny, kremowo waniliowy kolor. Także posiada mikroskopijne, absolutnie nienachalne drobinki. Świetnie sprawdza się w wewnętrznym kąciku, na całej powiece lub pod łukiem brwiowym.  














CHOCOLATE






Można kupić TUTAJ


PLATINUM







Można kupić TUTAJ


WATER ICE






Można kupić TUTAJ




VANILLA






Można kupić TUTAJ








A Wy lubicie mineralne kosmetyki?
Znacie markę Annabelle Minerals? 





12 komentarzy:

  1. Nie miałam do czynienia z kosmetykami mineralnymi, ale co raz bardziej kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest wina poczty polskiej, a źle sklejonego opakowania.
    Powinnaś reklamować w sklepie.
    Mam podkład z tej firmy i podczas użytkowania, właśnie odpadło mi dno i prawie cały podkład wylądował w umywalce :( Musiałam skleić taśmą wszystkie denka 4 produktów, które posiadam, bo szkoda 40 zł do zlewu wysypać.

    Nie wiedziałam, że są takie pojemniczki i koniecznie muszę zakupić.

    Obecnie mam Earthnicity i jestem zadowolona, bo są one wsypane od góry i dzięki temu jestem pewna, że mi nic nie odpadnie

    Uwielbiam minerały

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cienie bardzo przyciągnęły moją uwagę :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki cieni są przeurocze :) uwielbiam :) mialam kiedys cieie z Annabelle Minerals, dobrze je wspominam :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam okazji korzystać z kosmetyków mineralnych :(
    ______________________________________________
    Obserwuję twojego bloga. jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne kolorki :) czekoladowy mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnych minerałków :( Ale kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystałam jeszcze z kosmetyków mineralnych :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)