wtorek, 18 sierpnia 2015

dressgal.com czyli pierwsze zakupy i moja opinia!



 


Hej ;)
 
Jakiś czas temu dostałam możliwość zamówienia kilku rzeczy ze strony dressgal.com, myślę, że wiele z Was dobrze zna ten sklep.
 

Nie będę ukrywać, że jestem zadowolona, że kolejne sklepy piszą do mnie z propozycjami współpracy. Wiem, że jest wiele przeciwników tego, którzy twierdzą, że nawiązywanie takich współpracy TO COŚ STRASZNEGO! Ja tak nie uważam! Jak dla mnie to wyróżnienie, że mój blog podoba się innych, że chcą abym reklamowała ich rzeczy na mojej stronie! Więc wszystkim hejterom, z góry dziękuję za komentarze.

Pod ostatnimi zakupami, z innej zagranicznej strony dostałam kilka pytań, dlaczego nie zamawiałam żadnych ubrań?
Już Wam mówię.
 
 Jak wiecie nie jestem osobą o idealnej figurze, nie posiadam rozmiaru S jaki zazwyczaj pojawia się na tych wszystkich chińskich sklepach. Już wiele razy złapałam się na tym, że ubrania jakie zamawiałam były zdecydowanie za małe (pomimo tego, że rozmiar miał się zgadzać).
 
Stwierdziłam, że teraz wolę skupić się na dodatkach, pędzlach do makijażu czy jakiś rzeczach do dekoracji pokoju. 
 







Fashion Women's Knitting Collar Wraps Scarf Neckerchief Bandelet Muffler
 












Fashion Women's Knitting Collar Wraps Scarf Neckerchief Bandelet Muffler
 









 
 
 
 
New 5 PCS Professional Makeup Brush Set Eyeshadow Foundation Cosmetic Brushes
 
 
 




 
 
 
 
 
 
 
Women's King Tote PU Leather Clutch Wallets
 
 







 
 
 
Podsumowując:
Jestem bardzo zadowolona ze współpracy dressgal.com.
Najbardziej cieszę się z tego, że na przesyłkę czekałam ok 2 tygodni, jak dla mnie super sprawa.
Podczas współpracy z innym zagranicznym sklepem, musiałam czekać nawet 4 tygodnie aby dostać zamówione rzeczy. W przesyłce znajdowało się wszystko to co kupiłam, oczywiście wszystko w 100% zgodne z tym co widnieje na stronie sklepu.
Nie rozczarowałam się po otworzeniu paczki, wszystko było piękne zapakowane a rzeczy cudowne.
Już nie mogę doczekać się zimy, kiedy zacznę nosić te szaliki!
 
 
 
 
Przygotowałam dla Was także krótki filmik, miłego oglądania ;)
 
 




12 komentarzy:

  1. Nawiązywanie wpolpracy to nic zlego, oczywiscie jesli samemu się firmie nie naprasza i przyjmuje normalne warunki :-))) swietne nowosci :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy wybrałaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się pędzelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pędzle wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne szale i portfel! Pędzle też niczemu sobie, przypadły mi do gustu.
    Zgadzam się z Tobą o tych współpracach - to jest wyróżnienie, że ktoś chce żebyś promowała rzeczy z ich sklepu!!
    http://ordinary-reality.blogspot.com/ <-- Zapraszam do siebie :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Portfel chyba najładniejszy jaki widziałam :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie nie dawno zawiązałam współpracę z firmą Dresslink i mam nadzieję, że wszystko przebiegnie pomyślnie :).
    Bardzo fajne rzeczy zamówiłaś, a szaliczki mnie urzekły przyznam szczerze :).


    Możesz poklikac u mnie w dwa linki i w komentarzu podać cenę produktów?
    Bardzo proszę bez oszustw, bo to dla mnie bardzo ważne.
    Oczywiście za wszystko się odwdzięczę.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam :)
    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Szaliki są świetne! Sprawiłabym sobie takie :3

    http://muffinkayum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszy portfel! :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie,
    Alicja z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! :D Bardzo fajny portfel :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są te szaliczki :*
    Oczywiście poklikałam :]

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)