niedziela, 20 marca 2016

REGAŁKA- gałki które odmienią Twoje meble! + #1 DIY



Cześć Kochani!
Tak jak napisałam na moim fanpage, chcę opublikować dla Was dzisiaj aż 4 nowe posty! Nie będę ukrywać, że w ostatnim czasie zaniedbałam troszeczkę to miejsce. Jednak nie martwcie się, już do Was wracam!

W tym poście chcę pokazać Wam coś fajnego, a mianowicie gałki  dzięki którym możecie zmienić wygląd swoich starych mebli.
Chcę także pokazać jak w inny sposób możecie wykorzystać takie gałki. Myślę, że moje pomysły spodobają się Wam!






Najpierw może kilka słów o REGAŁKA.pl!

REGAŁKA to sklep internetowy, w który wypełniony jest pięknymi przedmiotami, które odmienią nasze meble. Osoby, które często lubią zmieniać coś we wnętrzu własnego domu będą zakochane w tym co tam zobaczą. Czasami mały drobiazg może dużo zmienić, a co najważniejsze cieszyć nasze oko!

REGAŁKA w swoim asortymencie posiada wiele wzorów gałek, uchwytów do szafek czy szuflad. Każdy znajdzie tam coś dla siebie. Zapytacie pewnie co z montażem? To łatwizna! 
Z resztą sami zobaczycie to w kolejnym filmiku, w którym pokażę jak zmieniam moją nudną komodę. 











Model gałek, które wybrałam to - GAŁKA DO MEBLI FOREMKA BIAŁA (DUŻA) TUTAJ
jej cena to 18zł

Klasyczne piękno zamknięte w formie gałki do mebli, czyni z niej tylko przedmiot użytkowy. To dar od Królowej Śniegu, który został zesłany po to, by wypełniać jasnością zarówno meble, na których ta gałka zostanie umieszczona, jak również całe pomieszczenia. Dzięki pięknym odcieniom bieli ta gałka ceramiczna będzie tworzyć ciekawą kompozycję z meblami utrzymanymi w ciemnej tonacji. I choć została stworzona w krainie śniegu, to bije od niej naturalne ciepło, które obecne będzie również w gorące, letnie dni.
źródło TUTAJ








Przesyłkę od REGAŁKA otrzymałam bardzo szybko, kontakt ze sklepem był idealny! Nie musiałam długo czekać na odpowiedzi na moje wiadomości! Myślę, że jest to bardzo ważne podczas zamawiania rzeczy przez Internet.

Gałki, które zamówiłam były pięknie zapakowane,  a co najważniejsze podczas podróży nic się z nimi nie stało!












Czas na szybkie DIY!

Pamiętacie moje ostatnie DIY, w którym pokazałam jak w łatwy sposób zmienić wygląd starej szafeczki z szufladami? 





Gałki z REGAŁKA.PL sprawiły, że wygląda o wiele lepiej!














Już niedługo kolejny post, w którym pokażę ja gałki  ze sklepu REGAŁKA zmieniły wygląd mojej komody!


Przed:









5 komentarzy:

  1. cudne są te gałki ;)
    pozdrawiam MARCELKA ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie gałki
    mała rzecz, a może wszystko zmienić. Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne taki gałki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gałeczki naprawdę śliczne, przypominają bezy ze srebrną ozdobą :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)