czwartek, 20 października 2016

PUDER SYPKI - CASHMERE MAT EVELINE COSMETICS / RECENZJA



Hej ;)

Dziś mam dla Was recenzję kolejnej nowości marki Eveline Cosmetics!
Tym razem będzie to recenzja sypkiego pudru do twarzy.








„Loose Powder Cashmere Mat to kosmetyk do makijażu, który stosowany bezpośrednio na skórę zapewnia przejrzysty makijaż, a użyty na podkład, utrwala makijaż i nadaje cerze aksamitną gładkość. Puder o nieprawdopodobnie lekkiej, puszystej, jedwabistej strukturze matowi skórę, nie pozbawiając jej blasku. Formuła „oil free” perfekcyjnie łączy się z cerą i pozwala skórze oddychać. Aktywne cząsteczki absorbują sebum, neutralizując błyszczenie, a także ujednolicają i rozświetlają cerę, zapewniając efekt optycznego wygładzenia. Drobne linie i zmarszczki są natychmiast zminimalizowane, skóra wygląda zdrowo i promienne. Puder nadaje się do każdego typu cery, występuje w dwóch odcieniach zapewniających transparentny efekt”.







Moja opinia!

Puder otrzymujemy w dość typowym dla tego rodzaju pudrów plastikowym opakowaniu z nakrętką. Wewnątrz puder dodatkowo został zabezpieczony folią, która niestety po kilku odklejeniach zabrudziła się i niestety musiałam ją wyrzucić. Produkt dodatkowo został wyposażony w bawełnianą gąbeczkę, której możemy użyć do poprawienia makijażu w ciągu dnia.  
Za ok 26zł otrzymujemy aż 20g produktu. Wydaje mi się, że cena jest jak najbardziej ok. 
Produkt ten ma bardzo delikatną strukturę, którą z przyjemnością aplikuje się na twarz. Pięknie matuje moją tłustą cerę, z czego jestem bardzo zadowolona. Nawet po 4 godzinach w pracy moja buzia wygląda bardzo dobrze. Puder ma bardzo delikatny pudrowy zapach, który osobiście uwielbiam. Kolor który otrzymałam to transparentny, bałam się, że będzie dla mnie zbyt "biały" jednak okazało się, że pięknie wtapia się w moją cerę i wygląda bardzo naturalnie.







xoxo



2 komentarze:

  1. Wydaje sie całkiem przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na samym początku użytkowania wydawał się być idealny. Jednak gdy zbliżał się do końca na twarzy mam jedno wielkie ciastko i nie wygląda już tak ładnie. Nie wiem, może sie utlenił :/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)