sobota, 15 października 2016

Nowość od doczepiane.pl bezszwowe Clip In [anna koper]




Dobry wieczór!

Z racji tego, że mam małe problemy ze spaniem, postanowiłam, że zamiast oglądać kolejne filmiki na YT, napiszę dla Was nowy post.

Dziś będzie o włosach ze strony doczepiane.pl. Pewnie wiele z Was kojarzy doczepiany włosy właśnie pochodzące z tej strony. Jak też pewnie się domyślacie współpracuję właśnie z tym sklepem dlatego też kolejny raz będziecie mogli poznać moją opinię na temat nowości, która pojawiła się w ostatnim czasie! 

Bardzo też chcę wspomnieć o tym, że moja pozytywna opinia na temat włosów nie będzie spowodowana tym, że współpracuję ze sklepem doczepiane.pl.
Jak wiecie na moim blogu i kanale na YT, pojawiło się już kilka postów wraz z filmikami i zawsze byłam  zachwycona jakością włosów.
To, że uwielbiam dopinki wie chyba każdy, swoje pierwsze włosy clip in zamówiłam w liceum, czyli już jakieś 6lat temu.

Nie będę ukrywać, że dawniej wstydziłam się, że noszę doczepiane włosy, dawniej było to dość dziwne i raczej każdy miał jedno zdanie o dziewczynach, które doczepiają sobie włosy- pewnie domyślacie się jakie. 

Dziś jestem szczęśliwa, że mam coś takiego jak włosy clip in. W każdej chwili mogę poprawić sobie humor i wyglądać zupełnie inaczej. 


Jeżeli jesteście zainteresowani innymi postami z serii doczepiane.pl po prawej stronie bloga znajdziecie oddzielną kategorię, która przeniesie Was do wszystkich postów. 






Jak wspomniałam na początku postu, dziś chcę napisać kilka słów o nowości, która ostatnio pojawiła się na stronie doczepiane.pl
Są to włosy, które nie są szyte a zgrzewane. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takiej metodzie.
 Zgrzewy powodują, że taśmy są cieńsze dzięki czemu są także mniej widoczne. Zdecydowanie lepiej nosi się je na głowie. ;)

Włosy są rewelacyjne i zakochałam się w nich od pierwszego dotknięcia. Zgrzewy powodują, że taśmy lepiej chronią włosy przed wypadaniem. Co także bardzo spodobało mi się. Zawsze nawet podczas pierwszego czesania dopinek niestety z taśm wypadło kilka włosów, tym razem wszystkie włosy zostały na swoim miejscu.

Przesyłka przyszła w ekspresowym tempie, doczepiane.pl jeszcze nigdy nie zwiodło mnie jeżeli chodzi o czas oczekiwania na przesyłkę!! ;) 
Włosy jak zawsze przychodzą do nas w opakowaniu, które świetnie sprawdza się do dalszego przechowywania włosów - przynajmniej ja tak robię ;) .

Tym razem zdecydowałam się na krótsze włosy, wybrałam 45cm o wadze 140g i kolorze naturalny brąz. 



















Widać różnicę prawda?





Już jutro będziecie mogli obejrzeć na moim kanale filmik, w którym jeszcze dokładniej zobaczycie włosy. 
Oczywiście o wszystkim poinformuję Was na moim FanPage!!!

Dajcie znać co sądzicie o doczepianych włosach i czy macie jakieś ulubione firmy zajmujące się właśnie "dopinkami"! ;)






xoxo







3 komentarze:

  1. Moja siostra doczepia, ja nie moge sie przekonac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie doczepiałam ale mam właśnie zamiar wypróbować.
    Zapraszam na bloga
    https://happily-pink.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają świetnie, ale bałabym się że zaczną wypadać. Jednak wolę wersję szytą.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)