piątek, 14 października 2016

Nowa wersja patrzącej koszulki! The Original Antoninna





Cześć!
Sama nie wiem od czego mam zacząć, jakoś dawniej pisanie przychodziło mi zdecydowanie łatwiej. Może to dlatego, że teraz większość swoich myśli zapisuję w pamiętniku. Codziennie wieczorem staram się opisać każdy dzień, piszę o tym co sprawiło mi radość i co niestety zasmuciło mnie.

Dziś mam dla Was post związany z moją ,,patrzącą koszulką,, chyba większość z Was kojarzy ten mój projekt. 
Dzięki tej koszulce wygrałam konkurs organizowany przez "Pytanie Na Śniadanie", to było spełnienie moich marzeń. 
Rok później była już gotowa cała kolekcja "Zmysły".




Jakiś czas temu stwierdziła, że zaczynam tworzyć nowe projekty koszulek,  do nowej kolekcji. Uwielbiam rysować i przenosić na papier swoje myśli.

Dziś jednak nie o nowej kolekcji tylko o starej "patrzącej koszulce", która obecnie wygląda troszeczkę inaczej. Jeżeli dobrze pamiętacie dawniej oczy były namalowane farbami, niestety doszyte frędzle nie wyglądały zbyt estetycznie co zawsze w jakiś sposób mi przeszkadzało.  Dziś koszulka wygląda zdecydowanie lepiej. Oczy wykonane są z filcu i doszyte do koszulki, a frędzle zostały ukryte pod filcem. Teraz troszeczkę żałuję że nie wpadłam na ten pomysł wcześniej. 


Patrząca koszulka cieszy się największym zainteresowaniem, jeżeli ktoś jest chętny i chce posiadać moją autorską koszulkę w swojej szafie niech napisze na anna0809@poczta.onet.pl 












Mój pierwszy występ w TV!

Filmiki z półfinału oraz finału konkursu! 









xoxo


7 komentarzy:

  1. fajne bluzki

    ps. Po przerwie wracam z nowym blogiem , ale starą nazwą . Zapraszam do mojego wielkiego powrotu . https://iamemiliaa.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe koszulki! ^^
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje projekty!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne koszulki! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne koszulki!!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)