poniedziałek, 7 listopada 2016

EVELINE COSMETICS / Luksusowy balsam głęboko nawilżający - RECENZJA




Hej ;)

Jakiś czas temu wspominałam, że testuję nowości od Eveline Cosmetics,na obecną chwilę jeszcze żaden z kosmetyków mnie nie rozczarował z czego jestem bardzo zadowolona. 


 Dziś przyszła pora na opublikowanie recenzji  luksusowego balsamu do ciała o zapachu pistacji i migdału. 






Balsam zamknięty jest w miękkiej plastikowej tubie o pojemności 
200ml a jego cena to ok 16zł. Myślę, że jest to bardzo przyzwoita cena.
Oczywiście na opakowaniu widnieje cały skład  balsamu oraz najważniejsze informacje. 






Konsystencja balsamu jest lekka i bardzo kremowa. Balsam bardzo ładnie się rozprowadza a co najważniejsze szybko wchłania. Zauważyłam także to, że nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy, za to oczywiście wielki plus.  Balsam świetnie nawilża  a moja skóra po jego zastosowaniu jest miękka i bardzo delikatna w dotyku.

Choć nie jestem fanką słodkich i intensywnych zapachów, zapach tego balsamu bardzo przypadł mi do gustu.
Najważniejsze dla mnie jest to, że nie jest to sztuczny zapach,od którego zaczyna boleć mnie głowa.
Myślę, że ten balsam stanie się moim ulubieńcem w okresie jesienno-zimowym.

Często stosuję go także jako krem do rąk, muszę przyznać, że w tej roli także sprawdza się świetnie!












1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)