środa, 9 listopada 2016

perfumy-perfumeria.pl I Playboy Hollywood Woda po goleniu - recenzja





Dzień dobry! 
Pewnie niektóre z Was będą zaskoczone dzisiejszym postem. 
Tak, dobrze widzicie dziś będziecie mogły przeczytać recenzję Playboy Hollywood, wody po goleniu, którą zamówiłam dla swojego taty na stronie perfumy-perfumeria.pl 






opis producenta:
Wyrafinowany Hollywood Playboy uwielbia przebywać w świetle scenicznych reflektorów. Z pewnością będziemy mogli go dostrzec na czerwonym dywanie lub na ekskluzywnym przyjęciu w Los Angeles, otoczonego przez bogate lwy salonowe. Możemy również przyłączyć się do gorącej imprezy, odbywającej się w jego posiadłości na wzgórzach Hollywood. Bez trudu odnajdziemy to miejsce, dzięki stylowej Corvettcie, kabrioletowi zaparkowanemu przed wejściem. Hollywood Playboy to orientalno-drzewny zapach.

 Nuty zapachowe:
 nuta głowy: mandarynka, tymianek, bergamotka, elemi nuta serca: lawenda, drzewo różane, jaśmin, drzewo cedrowe 

nuta bazy: wetiwer, piżmo, rozgrzewający maber, wanilia, drzewo sandałowe.


Zacznę może od ceny, która bardzo mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, że produkt o pojemności 100 ml kosztuje jedyne 18zł. Strona perfumy-perfumeria.pl  w swojej ofercie posiada bardzo wiele perfum w świetnych cenach, koniecznie zobaczcie!






Uwielbiam męskie zapachy i gdybym mogła sama bym ich używała. Składając zamówienie na stronie chciałam wybrać coś dla taty ponieważ od czasu do czasu lubię zrobić mu małą niespodziankę. Długo nie mogłam zdecydować się jaki zapach wybrać, tak naprawdę skusił mnie motyw znajdujący się na buteleczce.
Trochę obawiałam się co to będzie, jednak zapach okazał się piękny. Piżmo i drzewo sandałowe to coś co uwielbiam w perfumach, jak widać nie tylko ja ponieważ tata także był zadowolony z prezentu. Niby to tylko woda po goleniu, drobiazg który naprawdę sprawił radość mojemu tacie. :)

Wszystko było dobrze zapakowane, więc podczas "podróży" nic nie uległo zniszczeniu.








Jeżeli nie macie pomysłu na prezent czy tak jak ja chcecie zrobić niespodziankę komuś kogo kochacie koniecznie zajrzyjcie na  perfumy-perfumeria.pl !




xoxo



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)