piątek, 11 listopada 2016

perfumy-perfumeria.pl I Beyonce Rise - recenzja





Cześć!

Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji dezodorantu w sprayu  Beyonce Rise , który możecie zamówić na  perfumy-perfumeria.pl






Rise` to kwiatowe perfumy dla kobiet, wydane w 2014 roku. Nutami głowy są bergamotka, morela i bazylia; nutami serca są orchidea, jaśmin wielkolistny i frezja; nutami bazy są drzewo kaszmirowe, piżmo, wetyweria i nuty drzewne. Zapach jest inspirowany scenicznym wcieleniem Beyoncé, oraz dziełami jej ulubionej poetki - Mayi Angelou. 

Kategoria: kwiatowa
 Nuty zapachowe 
nuta głowy: bergamotka, morela, bazylia nuta serca: orchidea, jaśmin wielkolistny, frezja 

nuta bazy: drzewo kaszmirowe, piżmo, wetyweria, nuty drzewne





Przyznam, że zamówiłam ten dezodorant nawet nie wąchając go wcześniej, skusiło mnie jego opakowanie, które od dłuższego czasu bardzo mi się podobało. Muszę powiedzieć, że był to strzał w 10!
Zapach jak dla mnie bardzo kobiecy, jaśmin, frezja, drzewo kaszmirowe, piżmo to połączenie wszystkiego czego lubię najbardziej!





Lubię częste zmiany dlatego też wolę mieć kilka tańszych perfum niż jedne droższe. Cena dezodorantu w sklepie perfumy-perfumeria.pl  wynosi 25zł, niestety w stacjonarnych drogeriach nie zobaczymy go w tak niskiej cenie. 

Pojemność dezodorantu to 75ml więc sporo, tym bardziej, że zapach jest dość intensywny i naprawdę czuć go przez kilka. Większość dezodorantów w sprayu, które używałam były bardzo słabe, przez to, że psikałam się nimi co chwilę niestety szybko się kończyły. Dezodorant nie zmienia swojego zapachu podczas "noszenia", jednak z czasem jego intensywność delikatnie słabnie.

Jak najbardziej polecam ten zapach na okres jesienno-zimowy :)






xoxo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)