sobota, 12 listopada 2016

perfumy-perfumeria.pl I Max Factor Lasting Performance Make-Up - recenzja




Cześć!

Dziś zapraszam Was do przeczytania recenzji Max Factor Lasting Performance Make-Up, który możecie zamówić na  perfumy-perfumeria.pl








Max Factor Lasting Performance to podkład, który już od bardzo dawna chciałam przetestować,niestety jego cena w drogeriach odstraszała mnie. Na stronie perfumy-perfumeria.pl dostaniemy go za niecałe 30 zł.
Zdecydowałam się na odcień 102, kiedy zobaczyłam kolor po otrzymaniu przesyłki byłam zdziwiona, że tak idealnie trafiłam w kolor. 
Pięknie wtopił się w odcień mojej skóry i wyrównał jej kolor, dając przy tym naturalny wygląd. Po jego nałożeniu czułam się świetnie, lekko zmatowił moją cerę a przy tym delikatnie ukrył to co powinien. Choć podkład (jak dla mnie) nie jest typowo kryjący, świetnie poradził sobie z zakryciem drobnych wyprysków na mojej buzi. Konsystencja jest raczej lekka, przypomina krem tonujący. Rozprowadza się bezproblemowo (najlepiej gąbką bądź palcami), nie pozostawiając smug, nierówności w kolorze a co najważniejsze nie podkreśla suchych skórek. Co do trwałości, utrzymuje się na buzi ok 6-7h po tym czasie zazwyczaj dokładałam podkład w okolicach nosa, brody i czoła.
 Zapach podkładu jest bardzo przyjemny jednak nie utrzymuje się on zbyt długo.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)