wtorek, 11 lipca 2017

My life through Instagram




Dobry wieczór!

Przeglądając mojego bloga trawiłam na posty, w których udostępniałam dla Was zdjęcia publikowane na Instagramie.
Ostatnio taki post pojawił się prawie rok temu,dlatego też postanowiłam w dzisiejszej notce dodać zdjęcia z kilku ostatnich miesięcy. 
Jeżeli wszystko pójdzie zgodnie z planem raz w tygodniu (myślę, że niedziela będzie najbardziej odpowiednia) będę dodawała na bloga, zbiór wszystkich zdjęć, które udostępniałam przez cały tydzień na INSTAGRAMIE.

Co o tym sądzicie? Lubicie oglądać "instagramowe fotki"?






Moja mini kolekcja lakierów hybrydowych od Semilac.














Snapchat zawsze spoko.



Ramki do DIY od ArtePoint



Mysza zmęczona Świętami.





Aż zatęskniłam za Świętami Bożego Narodzenia.



Stare meble, nowe życie. Nic nie może się zmarnować.



Zakupy z rossmann. Czego się nie robi by dostać wymarzony kuferek.



OOTD z płaszczem za 14zł



Prawie ostatnia wycieczka na uczelnię.
Jak dobrze,że studia mam już za sobą. 





Przesyłka od NailsCompany.



Garbi też zadowolony.



Kierunek dom.



Niespodzianki!





czy jakoś tak...



Pędzle MaestroBrush, sprawdzają się świetnie. Testowanie nadal trwa i już niedługo recenzja na blogu!



Kawusia!



Efekt na zdjęciach, niesamowity!



Stasiek ;)





Kolejna niespodzianka!



Najlepiej nagrywa się po 23. Profesjonalne tło, które w każdej chwili mogło spaść mi na głowę. 



OOTD 




Czapki HAUER idealne na zimę. Patrząc na to, co dzieje się za oknem czuję, że zima jest coraz bliżej.
Chociaż nie ukrywam, że mam nadzieję, że jednak pogoda w sierpniu mnie zaskoczy.






Niespodzianki x 3. 


I jeszcze jedna.



Stanisław też jest zadowolony.



Nowe oczy do zdjęć ;)



#testowanie



Słodkości od chocolissimo.



Każdy moment dobry by dodać coś na bloga.


DIY jak Wam się podoba?



Prezentów ciąg dalszy.


Pyszności od ZmianyZmiany.



Paznokcie rosną jak szalona, polecam.



Grażyna zostaw mnie!



Najlepsza rano!



i wieczorem.



Zakupy KIK.




Nowe oczy zawsze spoko.



Futerkowe DIY, zapraszam na mój kanał





Muszę przyznać, że dają rade! 



Już niedługo zmiany...





Książka, kawusia i łóżeczko :)
Takie dni też są potrzebne.


Czeka na nowe życie.


Zakupy Rossmann.



i coś z Biedronki.





Tadam! I jak Wam się podoba?
Stolik jest już gotowy, fotel hmm prawie.



Myju Myju!








Niedzielę spędziłam tak!



Który kolor wybrać?



#testowanie



Co tam jest?



Fioletowo niebieskie włosy? Czemu nie?



Czekolada Idealna :)





Mysza :)



Jeszcze więcej paczek.


Kawusia :)




Jak to?


Zakupy!





#joypoland



Sporo tego :)



5kg produktów od VENITA.



Przesyłka od Delia.


Kawusia z mamusią :)



Jak szaleć to szaleć!



Najwspanialszy wieczór w moim życiu.


Nowości do testowania!



Czas na zdjęcia!



Nigdy wcześniej nie stosowałam produktów do oczyszczania skóry głowy, to serum naprawdę działa!
Recenzja TUTAJ
Zakupy!




Tym razem coś dla Taty :)
Zapach dla kobiet też jest piękny!

Nigdy wcześniej nie miałam możliwości używania kosmetyków marki SmartGirlsGetMore.
Zaczynamy testowanie.



#darylosu



Coś dla mnie i dla mamy! Testujemy razem.



Małe zmiany w pokoju.



Pyszna herbata od  tearebels.



#roomtour



Tym razem coś dla włosów!



Przesyłka od rhea.com.pl



Lustereczko PEEMER



Maseczka na gorsze dni, zawsze poprawia humor!



Testowanie rozpoczęte!


Klapki do futerkowego DIY


Ogromna przesyłka z nowościami do testowania.




xoxo




2 komentarze:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)