środa, 13 września 2017

KOBIECE GADŻETY DO TELEFONU - POWER BANK I ZŁOTE ETUI I izigsm.pl



Cześć!
Niestety znowu musiałam zrobić sobie małą przerwę od bloga, niestety brak Internetu zrobił swoje.
Już do Was wracam, i tym razem nie będzie to recenzja kosmetyków, co powiecie na kobiece gadżety do telefonu? 




Telefon od kilku lat jest dla mnie rzeczą niezbędną, dlatego też lubię aby wyglądał porostu ładnie i cieszył moje oko. Lubię gadżety do telefonu tym bardziej teraz, kiedy posiadam telefon, na który bez problemu można dostać np  fajne etui.  
W ostatnim czasie zaopatrzyłam się w etui oraz power bank, który już od dawna powinien znaleźć się w mojej torebce.  










Jakiś czas temu zamówiłam sobie bardzo podobne etui, niestety jego ramka była wykonana z aluminium (tzn tak mi się wydaje)  co wpływało na brak zasięgu i problemem z "łapaniem" Internetu. Co z tego, że etui było piękne jak niestety nie mogłam go nosić tzn mój telefon. 
Tym razem zdecydowałam się na sylikonowe etui, które tak naprawdę możemy "nosić" na dwa sposoby. Sylikonowe etui posiada brokatową wkładkę, dzięki której w ciągu sekundy możemy zmienić wygląd naszego telefonu, i cieszyć się przezroczystym pokrowcem z delikatnym akcentem kolorystycznym na bokach.

Etui prezentuje się świetnie, jest bardzo eleganckie a co najważniejsze telefon jest zabezpieczony przed uszkodzeniami. Jest lekkie, cienkie więc w żaden sposób nie przeszkadza w korzystaniu z telefonu. Jest idealnie dopasowane do telefonu, posiada wszystkie wycięcia na przyciski i złącza systemowe.





















Power bank to gadżet o którym myślałam już od dawna. Pomimo tego, że bateria w moim telefonie dość dobrze się trzyma, są momenty, że częste spędzanie czasu na Instagramie czy YouTube zmniejsza poziom naładowania baterii w ekspresowym tempie. Często zdarza się, że jestem poza domem i nie mam możliwości aby naładować telefon i tu świetnie sprawdza się przenośna ładowarka. Zdecydowałam się na ładowarkę w "szalonym" różowym kolorze! Co najfajniejsze posiada dwa wejścia USB i wbudowaną latarkę, czego chcieć więcej? Ładowarka jest dość cienka i lekka, więc nawet nie poczujemy jej w torebce. Ma solidną metalową obudowę. 







Jestem bardzo zadowolona z tych dwóch produktów i jak najbardziej polecam je.
 A jakie są Wasze ulubione akcesoria do telefonu?










6 komentarzy:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)